بازگشت Goose’s، گربه مورد علاقه طرفداران MCU The Marvels | اندلرن

Gooses، گربه مورد علاقه طرفداران MCU The Marvels

تهیه کننده فیلم آینده MCU The Marvels گفته است که گربه مورد علاقه طرفداران، فلرکن گوس با داستانی غافلگیرکننده در این فیلم بازخواهد گشت. با اندلرن همراه باشید.

گاس، یک موجود بیگانه به نام فلورکن که شبیه یک گربه خانگی است، ظاهرا نقش اصلی را در فیلم آینده استودیو مارول، The Marvels بازی خواهد کرد.

در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی، ماری لیوانوس، تهیه کننده اجرایی گفت که بازگشت غاز نقش برجسته ای در فیلم خواهد داشت. لیوانوس به EW گفت: «این پر از شگفتی است. و او مطمئناً در طول این داستان چیزهای زیادی در ذهن خود دارد.”

گاس اولین بار در کاپیتان مارول استودیو مارول ظاهر شد، زمانی که کارول دانورز یک گربه معمولی خانگی را قبول کرد تا اینکه شاخک های بیگانه خود را آشکار کرد. دانورز و نیک فیوری جوان بعداً متوجه می شوند که در واقع موجودی به نام فلرکن درست قبل از S.H.I.E.L.D است. کارگردان Left Eye Goose از آن زمان مورد علاقه طرفداران بوده است، اما با وجود محبوبیتش در هیچ فیلمی از مارول ظاهر نشده است.

اکنون، بیگانه لباس پوش قرار است در یک دنباله مورد انتظار بازگردد و دو گربه که قبلاً نقش او را بازی می کردند، قرار است دوباره نقش خود را بازی کنند. نمو و تانگو دو گربه واقعی هستند که در این فیلم نقش فرت را بازی می‌کنند و ظاهراً در صحنه فیلمبرداری به همراه بچه گربه‌های دیگری که استودیو در صحنه‌های مختلف از آنها استفاده می‌کرد، محبوب بودند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جادوگر هالیوود

در حالی که گوز ستاره اصلی حیوانات فیلم است، تریلرها صحنه هایی از حیوانات گربه مانند مختلف را نشان می دهد که در اطراف پرسه می زنند، که منجر به این گمانه زنی می شود که آنها نیز فلرکن هستند و ممکن است با خود غاز مرتبط باشند. نقش بچه گربه ها را بچه گربه های واقعی بازی می کردند که لیوانوس گفت که بازیگران و گروه را بسیار خوشحال کرد. به گفته وی، برخی از اعضای گروه حتی پس از فیلمبرداری، موارد مورد علاقه را انتخاب کرده و با آنها سپری کردند.

The Marvels داستان خانم مارول کامالا خان (ایمان ولانی)، کاپیتان مارول لارسون و مونیکا رمبو از تیونا پریس را روایت می‌کند که زندگی‌شان را با هم عوض می‌کنند و منجر به یک تیم فوق‌العاده می‌شوند. این اولین تلاقی بین کامالا و بت او، کارول دانورز است که از او به عنوان الهام بخش نام و شخصیت خود استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی جنگل

استودیوی مارول هیچ جزئیاتی در مورد نقش گوس در فیلم آینده منتشر نکرده است، اما این دو گربه به اندازه کافی در صحنه فیلمبرداری بودند که خدمه مجبور شدند آنها را برای صحنه هایی با بری لارسون که به خز آنها حساسیت دارد، بیاورند. به دلیل آلرژی های او، بیشتر تعاملات او با فلرکن کاملاً توسط CGI تولید شده است، همانطور که در کاپیتان مارول چنین بود.

The Marvels در تاریخ 10 نوامبر اکران می شود. کاپیتان مارول برای پخش در دیزنی پلاس در دسترس است.

آبنما

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.