هوش مصنوعی اپل در اواخر سال جاری با آیفون ۱۶ به صورت رسمی معرفی می شود – TechRadar

Apple AI header scaled 1

هوش مصنوعی اپل اواخر امسال در کنار آیفون 16 رسما معرفی خواهد شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها در مورد آن نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بعد از اینکه سامسونگ با گوشی های گلکسی اس 24 دنیا را مانند بمبی منفجر کرد، اکنون زمان آن فرا رسیده است هوش مصنوعی اپل در حال رقابت با سامسونگ است.

همانطور که می دانید سامسونگ با معرفی سری گلکسی اس 24 به عنوان اولین گوشی های متمرکز بر هوش مصنوعی توجه کاربران را به خود جلب کرد. اگرچه گوشی‌های هوشمند زیادی با ویژگی‌های مشابه در بازار وجود دارد، اما هیچ‌کدام تا به حال به خوبی نبوده‌اند سری گلکسی اس 24 هیچ سر و صدایی به پا نکرده اند. در واقع هدف سامسونگ از این تغییر ناگهانی خاص بودن در میان گوشی های اندرویدی و ارائه ویژگی هایی است که آیفون ها نمی توانند ارائه دهند.

از هوش مصنوعی بدون شک، 2024 کلمه کلیدی است و اپل نمی خواهد از سامسونگ پیشی بگیرد، تیم کوک برای اولین بار در مورد برنامه های آینده خود صحبت کرده است. تیم کوک، مدیرعامل اپل تایید کرده است که امسال ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را با سری جدید آیفون عرضه خواهد کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • اپل برای هفدهمین سال متوالی به تحسین برانگیزترین شرکت جهان تبدیل شد
  • با راه اندازی اپل ویژن پرو، بیش از 600 برنامه و بازی در دسترس خواهد بود
  • اولین بررسی های اپل ویژن پرو; نقاط قوت و ضعف هدست واقعیت ترکیبی اپل
  • مارک زاکربرگ از اپل و گوگل می خواهد که تأیید سن را در شبکه های اجتماعی فعال کنند

هوش مصنوعی اپل در راه است

اخیرا گزارشی منتشر شده است که در آن iOS 18 این به‌روزرسانی بزرگ‌ترین به‌روزرسانی iOS محسوب می‌شود. دلیل این مشکل اضافه شدن ویژگی های هوش مصنوعی مولد به آپدیت جدید iOS است.

علاوه بر این، تیم کوک طی سخنرانی خود اظهار داشت که اپل در حال کار بر روی آن است هوش مصنوعی مولد این برای استفاده و معرفی در سری آیفون 16 است. متاسفانه تیم کوک هیچ اطلاعات خاصی در مورد قابلیت ها و ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی فاش نکرد و تنها گفت که “اپل سخت کار می کند تا هوش مصنوعی خود را توسعه دهد.”

هوش مصنوعی اپل

برخی از تحلیلگران حاضر در مصاحبه سعی کرده اند تیم کوک را مجبور به افشای اطلاعات بیشتر کنند، اما متاسفانه او پاسخی نداده است. او ابتدا به روشی که اپل انجام می دهد اشاره کرد و سپس گفت که کاربران با معرفی آیفون 16 در اواخر سال جاری با یک شگفتی بزرگ و تغییر مواجه خواهند شد.

تیم کوک بدون اشاره به جزئیات اضافه کرد: «اجازه دهید فقط بگویم که فکر می کنم فرصت بزرگی برای اپل با هوش مصنوعی مولد وجود دارد. این کلمات نشانه ای برای طرفداران آیفون است که در مقایسه با قابلیت های هوش مصنوعی Galaxy S24 آنها احساس خوبی نداشتند. اپل از شما می خواهد که صبور باشید و تا نیمه دوم سال جاری برای معرفی ویژگی های انحصاری آیفون صبر کنید.

بیشتر بخوانید:

  • سرویس هوش مصنوعی سامسونگ تا پایان سال بر روی 100 میلیون دستگاه گلکسی اجرا خواهد شد
  • استراتژی سامسونگ برای پیاده سازی قابلیت های هوش مصنوعی در دستگاه های قدیمی فاش شد
  • به‌روزرسانی جدید گوگل قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy S24 را به گوشی‌های پیکسل می‌آورد
  • اپل با آپدیت iOS 17.4 به جنگ هوش مصنوعی سامسونگ می رود
  • حاکمان بازار چین؛ اپل و آنر در صدر پرفروش ترین شرکت های سال 2023 هستند

نظر کاربران بازیگرها در مورد هوش مصنوعی اپل چیست؟ چه کسی برنده رقابت خواهد شد، اپل یا سامسونگ؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

هوش مصنوعی اپل اواخر امسال در کنار آیفون 16 رسما معرفی خواهد شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها در مورد آن نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.