آجی مجی لا ترجی، پرسپولیس می بازد!

4406 Page 8 Image 0007

هدف امروز: ماجرای جادو یابی در رختکن پرسپولیس خبرساز شده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از بازی تیمش مقابل ذوب آهن کاغذهایی را روی درب رختکن او پیدا کردند که حکایت از جادوگری داشت. محمد ربیعی می گوید: ادعای جادو یابی در رختکن پرسپولیس باید بررسی شود و در صورت صحت با آن برخورد جدی شود. سرمربی ذوب آهن در پاسخ به اینکه قبل از شروع بازی تصاویری از شعبده بازی در رختکن پرسپولیس پیدا شد، گفت: از همه دستگاه های نظارتی کشور و فدراسیون فوتبال می خواهم وارد عمل شده و بررسی کنند و اگر چنین مشکلی وجود دارد. برخورد تندی خواهند کرد و در صورت غیر واقعی بودن باید از تهمت زدن جلوگیری شود. من هیچ ایده ای نداشتم.

هم من و هم باشگاه ذوب آهن در مورد کارمان شفاف هستیم. من عکسی ندیدم و گفتند همچین چیزی است. باید بررسی شود.» البته بحث جادوگری ربطی به هفته های اخیر ندارد و سال هاست که برخی از اهالی فوتبال این موضوع را مطرح کرده اند، اما شاید حتی با یک مسئول، مربی یا بازیکن به خاطر این موضوع برخورد جدی نشده است. یکی دیگر از موضوعاتی که بارها در رسانه ها مطرح شده وجود کاغذهایی در داخل دروازه است، اسنادی که داوران ادعا می کنند داخل دروازه رقیب پیدا کرده اند در رسانه ها منتشر شده است که الگوهایی در این مورد وجود دارد. کاغذهایی که در نظر عموم مردم معنای خاصی ندارند، اما شعبده بازان و افراد مرتبط با آنها آنها را دعای موفقیت می دانند.یکی دیگر از روش های عجیب شعبده بازان فوتبال آجیل کشیدن سیگار پشت دروازه است.به گفته برخی مربیان و مدیران در دهه 80 این اتفاق چندین بار در مسابقات لیگ برتر رخ داد.البته پشت دروازه نیز اعتبار افرادی وجود داشته که خود را دارای انرژی خاصی می دانند و به نظر می رسد هنوز هم در برخی بازی ها این اتفاق می افتد.

مانتو، شلوار و پیراهن جادویی.

برخی از جادوگران فوتبال پوشیدن تی شرت، ژاکت، شلوار و حتی گرمکنی که باعث پیروزی مربی می شود را توصیه می کنند. بارها دیده‌ایم که مربی در چند بازی متوالی و حتی در یک فصل فوتبال از لباس خاصی استفاده می‌کند و تا زمانی که برنده می‌شود دلیل موفقیت خود را به لباس پوشیدنش ربط می‌دهد. این یکی از متداول ترین روش ها در بین مربیان فوتبال است که بارها در ادوار مختلف لیگ برتر شاهد آن بوده ایم.

The post آجی مجی لا ترجی، پرسپولیس می بازد! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.