آخرین قسمت سریال پوست شیر ​​کی میاد؟ زمان پخش قسمت ۲۴

آخرین قسمت سریال پوست شیر ​​کی میاد؟  زمان پخش قسمت ۲۴

در این بخش از پایگاه خبری بازیگرها در مورد قسمت 24 پوست شیر ​​کی بیرون میاد؟ مطلبی در مورد برنامه پخش قسمت بیست و چهارم برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

فصل 24 (آخرین) پوست شیر ​​چه روزی خواهد آمد؟

قسمت 8 از فصل سوم سریال پوست شیر ​​روز چهارشنبه 30 فروردین 1402 از ساعت 8 بر روی پلتفرم فیلم نت برای تمامی علاقمندان به این مجموعه در دسترس خواهد بود.

همچنین می توانید این کلمه را در گوگل جستجو کنید “پوست شیر ​​بازیگرها” همین چهارشنبه به لینک دانلود قانونی جدیدترین قسمت پوست شیر ​​در سایت بازیگرها مراجعه کنید.

تاکنون 23 قسمت از این سریال پخش شده است و هر روز نکات و حدس هایی برای آخرین قسمت سریال توسط علاقه مندان و طرفداران این سریال زیبا انجام می شود.

همچنین می توانید نظر خود را در قسمت نظرات (در پایین سایت) بنویسید تا در اینجا قرار گیرد.

نظر برخی از بینندگان در مورد قسمت های پخش شده

دیدگاه مریم: حالا اگر نویسنده کامنت های ما را خوانده بود، خیلی می خندید، شاید خوشش می آمد، شاید اگر همکارش بودیم، پیچیده تر بود. در هر صورت بانیپال شومون نقش پدر صابر و منصور را بازی کرد و معلوم شد که صابر او را کشته است. دست از سرش بردار اما اثر رفتارش منصور را روانی کرد اما کار خلیل و سومیا مسخره بود این سریال ضعیف بود! ! وقتی سامیه به کلانتری آمد، گفت که می خواهد رد خون دخترش را در خانه ما پیدا کند. کلی هم مدعی بود که نعیم بدبختم کرده اما از این بلاهایی که سر دخترش افتاده راضی نبود! حالا نه به ادعای او و هیاهویش، نه اینکه با ماشین سر قاتل عباس را زیر گرفته است! اینجا هم همینطور به نظر می رسیم و خیلی کم پیش می آید که بداند منصور چه کرده است اما این اتفاق می افتد! بعد از آن منصور چه زمانی با آنها درگیر شد و رضایت آنها را جلب کرد؟ اگر قبلاً او را دستگیر کرده بود، چرا سامیه به پلیس مراجعه نکرد و به آنها نگفت که قاتل واقعی عباس زنده است و چرا؟ آیا پلیس الان از شما دلیل گزارش ندادن را نمی پرسد؟ اگر منصور حکم بازداشت دارد و رضایت خلیل و سومیا را گرفته و برایشان ماشین خریده پس چرا پلیس دنبال حکم منصور نمی رود!!!؟؟ این قسمت ضعف های زیادی داشت… شاید فرشاد که عرق فروش و همدست شیطان بود از ترمینال برگردد و شهادت دهد! شهادت شیطان علیه شیطان یعنی منصور از جایی غذا می خورد که من اصلاً فکرش را نمی کردم: فرشاد ممکن است دومین گروگان به عنوان آبپاش باشد زیرا لحظه ای که می رود و جلوی پلیس می رود و بعد پشیمان می شود و می گیرد. تاکسی، پاهایش را بکش و کمی نگاه کن. البته بازم میتونی با یه رد گمش کنی، این ما هم هستیم، جنازه اش هم گروگان گرفته شده ————– لعیا: شاید مژگان باشد چون ترکی صحبت می کند و آخرین بار او منصور و صابر و آنچه تایماز گفت را دیدم. شیرین بودن تو حالش و بعد آب شدنش ممکنه زن برادرزاده تایماز باشه و ناپدری ساحل مشکوک باشه و شیرین سریال بدی نیست اما شعور بیننده رو زیر سوال میبره همه چی رو نمیگه به ​​همه شک میکنه معمایی نیست که… تخیل اون طرف کیه که پزشکی قانونی و پلیس و این همه احمق رو میخره!!! همه آنها با ترفند کار نمی کنند. بالاخره یکی از آنها از ناکجاآباد بیرون می آید. در کل من شخصا تا قسمت آخر سریال خونگی بیشتری نمیخرم.

لینک دانلود قسمت های فصل سوم سریال پوست شیر

دانلود قسمت 7 فصل 3 پوست شیر

لینک دانلود قسمت 6 فصل 3 پوست شیر

دانلود قسمت 5 فصل 3 پوست شیر

لینک قسمت 4 فصل 3 سریال پوست شیر

قسمت سوم از فصل سوم سریال پوست شیر

لینک قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر

قسمت 1 فصل 3 سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت های فصل دوم سریال پوست شیر

دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت هشتم + قسمت 16

لینک دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت هفتم + قسمت پانزدهم

دانلود کامل سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت ششم + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل قسمت پنجم سریال پوست شیر ​​فصل دوم + لینک مستقیم قانونی

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل دوم قسمت چهارم + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل دوم قسمت سوم سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

دانلود کامل فصل دوم قسمت دوم سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل دوم قسمت اول سریال پوست شیر ​​+ لینک مستقیم قانونی

قسمت های پخش شده از فصل 1 سریال پوست شیر

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل 1 قسمت 8

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت هفتم

دانلود قسمت 6 سریال پوست شیر ​​فصل 1

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت پنجم

دانلود سریال پوست شیر ​​فصل 1 قسمت 4

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت سوم

دانلود قسمت 2 فصل 1 سریال پوست شیر

لینک دانلود سریال پوست شیر ​​فصل اول قسمت اول

آخرین قسمت سریال پوست شیر ​​کی میاد؟ زمان پخش قسمت 24 اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.