آزار و اذیت زن ناشناس برای آقای موسیقیدان آلمانی!

آزار و اذیت زن ناشناس برای آقای موسیقیدان آلمانی!

زن مزاحم با آزار و اذیت بی پایان خود زندگی دیوید گرت ویولونیست مشهور 42 ساله آلمانی را به جهنم تبدیل کرده است!!

به بازیگرها – آزار دائمی ویولونیست آلمانی دیوید گرت نسبت به این زن، طرفداران را نگران حال او کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، عکس های وحشتناک و دزدی های مداوم همه را نگران حال دیوید گرت کرده است! شرایط زندگی این نوازنده ویولن با حضور زنی مزاحم به بخشی از یک فیلم جنایی تبدیل شده است. با این حال دیوید گرت به جای اینکه به پلیس برود و شکایت کند، به وضعیت خود می خندد!

این نوازنده مشهور که متولد شهر آخن در استان کولن است، اخیراً در مصاحبه ای از مزاحمت جدید خود صحبت کرده است.

گرت در پادکست Schoeneberger در برلین اعتراف کرد: مدتی است که زنی که نمی‌شناسم در اطراف باغ من در مایورکا مرا تعقیب می‌کند. این باغ در جزیره مایورکا در اسپانیا واقع شده است.

دیوید گرت، نوازنده ویولن آلمانی

دیوید گرت ادامه داد: الان دو سال است که شروع به ایجاد دردسر کرده است، او همیشه با ماشینش جلوی خانه من می ایستد و در باغ من عکس می گیرد.

خانه من با حصاری احاطه شده است. با این حال او هر بار از این نرده ها بالا می رود. مطمئناً دوربین‌هایی را در باغ نصب کرده‌ام تا مراقب فعالیت‌های او باشم».

ترس نوازنده از خشونت!

این نوازنده بین المللی دی رشب به دلیل عدم شکایت از این زن ناشناس و مزاحم توضیح داد: به این فکر افتادم که برای قرار منع تعقیب اقدام کنم.

نگرانی این نوازنده برای سلامتی خود و خانواده اش دلیل اصلی عدم برخورد قانونی با این مزاحم بود. او صبح ادامه داد: شاید بعد از اجرای این حکم بیشتر عصبانی شود و به من یا خانه آسیب برساند.

این زن مزاحم به تنهایی در باغ خصوصی دیوید گرت ژست می گیرد. او حتی این عکس ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

وی تا به امروز هیچ گاه خسارتی به اموال این نوازنده وارد نکرده است.

دیوید گرت در مورد زنی که سال هاست او را آزار می دهد خندید و شوخی کرد.

“من نمی توانم کاری انجام دهم. حضور او را پذیرفته ام. به این فکر کردم که از او بخواهم کارهایی برای من انجام دهد. مثلاً برای آبیاری درختان یادداشت هایی در باغ بگذارم.”

 

پیام مزاحمت زن ناشناس برای نوازنده آلمانی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.