آزراپیرا; پدیده جدید کشتی ایران

آزراپیرا;  پدیده جدید کشتی ایران

هدف امروز: دو دارنده مدال طلای جهان با شکست قاطع حریف آمریکایی خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی زاگرب راه یافتند.

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی وزن 97 کیلوگرم مسابقات انتخابی در زاگرب (کرواسی)، امیرعلی آذرپیرا کشتی گیر تهرانی دارنده دو مدال طلای امیدهای جهان در دور نخست با نتیجه پنج بر صفر رادوسلاو باران از لهستان را شکست داد.

وی در دور دوم به مصاف مایکل ماکیاولی از آمریکا رفت و با نتیجه عالی 10 بر صفر در یک دقیقه و 45 ثانیه پیروز شد. مبارز آمریکایی در ابتدای مبارزه در اقدامی غیرورزشی با سر به آذرپیرا ضربه زد اما آذرپیرا همچنان از فرصت حریف آمریکایی استفاده کرد و او را با سر گرفت. قاسم پور دیگر نماینده ایران در این وزن پس از ماه ها دوری از زمین پس از یک دور استراحت شش بر دو حریف چینی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. قاسم پور و آذرپیرا در صورت شکست تمامی حریفان در فینال به مصاف هم می روند. اما در وزن 79 کیلوگرم که به طور منظم با حضور 6 کشتی گیر برگزار می شود، محمد نخودی در اولین مبارزه با نتیجه 7 بر 3 جوزف لارنس آمریکایی را شکست داد. وی در دور بعد مقابل عبدالله شیخ اعظمی دیگر نماینده ایران در این وزن با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. شیخ اعظمی نیز در دومین مبارزه مقابل لارنس آمریکایی به بوم رفت و با اینکه 6 بر صفر شکست خورد، 9 امتیاز گرفت و در نهایت با برتری 9 بر 6 راهی نیمه نهایی شد. ناخودی در این مرحله به مصاف ایوان ویک از آمریکا می رود و شیخ اعظمی به مصاف آوتاندیل کونتچادزه از گرجستان می رود./ ایسنا

The post آذرپیرا; پدیده جدید کشتی ایران اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.