آشتی «آقای بازیگر معروف» و همسرش پس از یک ماه جدایی/ عکس

آشتی «آقای بازیگر معروف» و همسرش پس از یک ماه جدایی/ عکس

جنیفر فلاوین همسر سیلوستر استالونه که پس از ۲۵ سال زندگی مشترک درخواست طلاق داده بود، ظاهرا پس از یک ماه آشتی کرد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; چند روز پس از اینکه استالونه خالکوبی بزرگی از صورت همسرش را روی بازوی راستش با عکسی از سگش پوشانده بود، فلاوین که 22 سال از استالونه 76 ساله کوچکتر است، درخواست طلاق داد و مدعی شد که استالونه برخی از کارهای خود را پنهان کرده است. دارایی های. او انجام می دهد.

چند روز قبل از آشتی این زوج، پرونده قضایی آنها در دادگاهی در شهرستان پالم بیچ فلوریدا فاش شد که نشان می داد آنها توافق کرده اند که همه مسائل را به نفع هر یک از آنها به طور جداگانه حل و فصل کنند و مهمتر از آن، به شکل جمعی. باید به صورت خانوادگی مورد بررسی قرار گیرند و ختم ازدواج آنها به صورت محترمانه، دوستانه و خصوصی در خارج از دادگاه انجام شود.

ادعاهایی وجود داشت که روتوایلر آنها دلیل جدایی این زوج بوده است.

 

استالونه به سگ دوایت علاقه دارد و فیلم ها و عکس های زیادی از این حیوان خانگی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. ظاهراً او می‌خواست روتوایلر خود به محافظت از خانواده در خانه‌هایشان در لس آنجلس و پالم بیچ فلوریدا کمک کند.

اما آنها سگ های دیگری داشتند و فلاوین نمی خواست یک روتوایلر بزرگ در خانه باشد و به شدت مخالفت کرد. ظاهراً اختلاف آنها بر سر «دوایت» باعث درگیری بزرگی شد که منجر به مسائل دیگری بین این زوج شد.

ثروت سیلوستر و جنیفر حدود 400 میلیون دلار است

آنها در یک عمارت 36 میلیون دلاری در پالم بیچ فلوریدا زندگی می کنند. در طی مراحل طلاق، جنیفر سیلوستر را به هدر دادن عمدی دارایی مشترک آنها متهم کرد.

این زوج مشهور والدین سه فرزند هستند: سوفیا 26 ساله، سیستین 24 ساله و اسکارلت 20 ساله. سیلوستر همچنین یک پسر به نام سرجیو 43 ساله از ازدواج قبلی خود با ساشا کراک دارد. سیلوستر و ساشا صاحب پسری به نام سیج شدند که در سال 2012 در سن 36 سالگی درگذشت.

اما اکنون سیلوستر استالونه و همسرش جنیفر فلاوین در حالی که برای خرید مواد غذایی در کالاباساس، کالیفرنیا رفته بودند، دوباره با هم دیده شدند و خوشحال به نظر می رسیدند.

در قیافه سیلوستر هیچ نشانی از خصومت وجود نداشت و او حتی با موبایل چیزی را به همسرش نشان داد و هر دو لبخند زدند. آنها با هم آرام به نظر می رسیدند. ظاهرا آنها روش های ارتباطی بهتری برای حل اختلافات خود یافته اند.

یک منبع گفت: “آنها هنوز مسائل زیادی برای حل کردن دارند، اما در ازدواج طولانی مدت مانند ازدواج آنها، پایان دادن به آن و تقسیم دارایی ها دشوار خواهد بود.” آنها هر دو خانواده دوست هستند و این به تلاش های آنها برای ماندن در کنار هم کمک زیادی کرده است.”

نوشته آشتی «آقای بازیگر معروف» و همسرش پس از یک ماه جدایی / اولین عکس صبحگاهی. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.