«آقای بازیگر معروف» به آستانه ازدواج رسید/ عکس

«آقای بازیگر معروف» به آستانه ازدواج رسید/ عکس

کیانو ریوز 58 ساله آنقدر در مورد زندگی شخصی خود مخفیانه است که گاهی فراموش می کنیم که او 6 سال است که با الکساندرا گرانت، هنرمند 50 ساله رابطه عاشقانه دارد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو: کیانو ریوز 58 ساله به قدری در مورد زندگی شخصی خود پنهان کاری می کند که گاهی فراموش می کنیم او 6 سال است که با الکساندرا گرانت هنرمند 50 ساله رابطه عاشقانه دارد. . تا به حال اطلاعات کمی از رابطه ریوز و گرانت منتشر شده بود، اما اخیرا یکی از همبازی های ریوز در مورد رابطه شاد این زوج صحبت کرده است.

آنها ترجیح می دهند رابطه خود را پشت درهای بسته نگه دارند

کیانو ریوز و الکساندرا گرانت در سال 2009 با یکدیگر آشنا شدند و در سال 2017 به این نتیجه رسیدند که آنها آنقدر اشتراک دارند که دیگر نباید از هم جدا بمانند. با این حال، آنها رابطه خود را مخفی نگه داشتند و برای اولین بار به عنوان یک زوج در سال 2019 در انظار عمومی ظاهر شدند.

از آن زمان، ریوز و گرانت رابطه خود را خصوصی نگه داشته اند و تاکنون در مورد آن اظهار نظر نکرده اند. با این حال، قسمت چهارم «جان ویک» فرصتی را برای طرفداران فراهم کرده است تا با زندگی عاشقانه ریوز بیشتر آشنا شوند.

رابطه آنها به همان اندازه که به نظر می رسد خوب است

رینا ساویاما، همبازی ریوز در قسمت چهارم «جان ویک»، اخیراً در مورد ملاقات با الکساندرا گرانت در حین کار با ریوز در این فیلم صحبت کرده است. ساویاما که توانسته بود این زوج مشهور را در موقعیتی غیررسمی ببیند، مجذوب رابطه آنها شد.

ساویاما در مورد ریوز و گرانت گفت: “آنها فوق العاده هستند. ما توانستیم مدتی را با هم در برلین بگذرانیم. با هم شام خوردیم و تجربه فوق العاده ای بود. آنها هر دو انسان های زیبا و زوج زیبایی هستند.”

ساوایاما همچنین این فرصت را داشت که با آنها در نمایشگاه گرانت شرکت کند. او گفت: “راستش، آنها بسیار عادی هستند. کاملا طبیعی و انسانی. کیانو می تواند سلبریتی خود را کنار بگذارد و وقتی با الکساندرا است واقعاً این کار را می کند. آنها رابطه بسیار زیبایی دارند و همه چیز عالی است.”

آنها در آستانه ازدواج هستند

ظاهرا همه چیز برای ریوز و گرانت عالی پیش می رود. در واقع آنقدر عالی است که ریوز نگران است که رابطه بی نقص آنها را خراب کند. یک منبع به رسانه ها گفت که ریوز حلقه ازدواج آماده کرده است اما می ترسد از گرانت خواستگاری کند زیرا طاقت شنیدن از او را ندارد.

نوشته «آقای بازیگر معروف» به آستانه ازدواج رسید/ عکس اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.