آقای بازیگر معروف به دیدار خانواده نامزد جدیدش «کایلی جنر» رفت!

آقای بازیگر معروف به دیدار خانواده نامزد جدیدش «کایلی جنر» رفت!

تیموتی شالامه در اوج جنجال رابطه عاشقانه جدیدش با کایلی جنر با خانواده کارداشیان-جنر آشنا شده است.

تیموتی چالامی بازیگر معروف هالیوود صبح با خانواده نامزد جدیدش کایلی جنر دیدار کرد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، پس از شایعه رابطه عاطفی کایلی جنر و تیموتی شالامه بازیگر هالیوودی، حالا به نظر می رسد که ستاره برنامه تلویزیونی کارداشیان ها او را به خانواده مشهورش معرفی کرده است.

طبق گزارش ها، کایلی جنر موافقت خانواده اش را برای نامزدی با ستاره هالیوود تیموتی شالامه دریافت کرده است.

گفته می شود که این دو پس از شرکت در فشن شوی ژان پل گوتیه در ژانویه، قرار ملاقات را آغاز کردند. اکنون به نظر می رسد که تیموتی با مادر کایلی، کریس جنر، و خواهرش، کندال جنر، آشنا شده است.

یک منبع نزدیک فاش کرده است که خانواده مشهور نامزد جدید کایلی را “کاملاً تایید می کنند” زیرا این میلیاردر 25 ساله بالاخره با فردی آشنا شده است که “لبخند را بر لبانش می آورد”.

نظر اعضای خانواده کارداشیان جنر درباره نامزد جدید کایلی!

قبل از شایعه شدن رابطه او با ستاره «تلماسه»، کایلی با تراویس اسکات خواننده رپ ازدواج کرده بود. این زوج سابق دو فرزند دارند. استورمی پنج ساله و ایر یک ساله است.

“برخی از اعضای خانواده کارداشیان، از جمله کریس و کندال، تیموتی را ملاقات کرده اند. آنها واقعا او را دوست دارند و فکر می کنند که او با تمام افرادی که کایلی در گذشته با او قرار داشته متفاوت است.”

او حس شوخ طبعی زیادی دارد و باعث می شود که او لبخند بزند که مهمترین چیز است. به گزارش مورنینگ تایمز، آنها دوست دارند ببینند او چقدر خوشحال است و رابطه عاطفی آنها را کاملا تایید می کنند.

تایید این خانواده پس از آن است که کایلی و تیموتی برای اولین بار از زمان شروع شایعات قرار ملاقات با هم دیده شدند.

این زوج در لس آنجلس در خانه تیموتی در بورلی هیلز ملاقات کردند. کایلی در این تصاویر با تیموتی و خواهر بزرگترش پائولین دیده می شود.

به گفته یک منبع نزدیک، این زوج “بیش از شش روز در هفته” را با هم می گذرانند و در حال آشنایی بیشتر با یکدیگر هستند. با این حال، منبع تاکید کرد که تمرکز اصلی کایلی مادر بودن است.

توسط بازیگر معروف به دیدار خانواده نامزد جدیدش «کایلی جنر» رفت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.