آقای مدل و جنایتکار سابق زندگی اش را توضیح می دهد!

آقای مدل و جنایتکار سابق زندگی اش را توضیح می دهد!

جرمی میکس خاطرات خود را در پاییز امسال منتشر خواهد کرد، تقریباً هفت سال پس از آن که عکس او در زندان باعث جنجال بزرگ آنلاین شد.

به بازیگرها – جرمی میکس 39 ساله از زمانی که عکس پرونده زندانش در فضای مجازی منتشر شد، تبدیل به یک مدل موفق در صنعت مد شده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، جرمی میکس پس از آزادی از زندان فعالیت حرفه ای خود را در صنعت مد آغاز کرده است.

حالا این مدل محبوب تصمیم خود را برای همکاری با یک نویسنده برای نوشتن خاطرات زندگی اش فاش کرده است.

جرمی میکس قبلاً گفته بود که تلاش برای تقسیم کردن داستان زندگی او به یک ساعت و نیم فیلم غیرممکن است.

جنایتکار سابق یک شبه پس از انتشار در صفحه فیس بوک اداره پلیس استاکتون به بحث برانگیزترین موضوع اینترنت تبدیل شد. در نهایت، عکس جرمی میکس بیش از 75000 لایک و 20000 نظر به دست آورد.

جنایتکار سابق، بازیگر و مدل معروف!

جرمی میکس در مصاحبه اخیر خود گفت: داستان زندگی من در یک کتاب منتشر خواهد شد. این یک تجربه بسیار عجیب برای من بوده است اما بسیار هیجان زده هستم.

من در زندگیم پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده ام.

میکس که در حال حاضر مجرد است، همچنین در این مصاحبه فاش کرد که “چند فیلم به زودی اکران می شود” و به زودی فیلمبرداری یک فیلم کریسمس را در پنسیلوانیا به پایان خواهد رساند.

به گزارش مورنینگ تایمز، او همچنین قصد دارد داستان زندگی خود را به یک سریال تلویزیونی تبدیل کند، اما نمی‌خواهد نقش خودش را بازی کند.

آقای مدل در سال 2019 از تربیت بد والدینش صحبت کرد.

در آن زمان جرمی میکس در مورد اعتیاد مادرش به هروئین و قتل یکی از دوستان خانوادگی توسط پدرش صحبت کرد.

میکس همچنین اظهار داشت که پنج گلوله به او شلیک شد که منجر به گذراندن دوران محکومیتش در پشت میله‌های زندان شد.

مقاله آقای مدل و جنایتکار سابق شرح زندگی او! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.