آمازون Q AI اطلاعات محرمانه شرکت – Tekrato را فاش می کند

آمازون Q AI اطلاعات محرمانه شرکت – Tekrato را فاش می کند

مقاله هوش مصنوعی آمازون کیو اطلاعات محرمانه شرکت را فاش می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تنها چند روز پس از انتشار. هوش مصنوعی آمازون Q بر کسی پوشیده نیست که این مدل هوش مصنوعی اطلاعات محرمانه این شرکت را به بیرون درز کرده است.

هوش مصنوعی آمازون QTحدود یک هفته پیش توسط این شرکت بزرگ آمریکایی ارائه شد. این مدل هوش مصنوعی که به طور خاص برای سازمان ها طراحی شده است، اکنون به افشای اطلاعات متهم شده است. این هوش مصنوعی که در واقع می تواند باشد نسخه سازمانی چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT Dunst به گونه ای طراحی شده است که نقاط ضعف و امنیت نسخه های معمولی دیگر چت بات ها را پوشش می دهد. اما ظاهرا آمازون کیو فعلا در این مسیر موفق نبوده و کار به جایی رسیده است که کارمندان این غول خرده فروشی آمازون کیو را به داشتن اختلالات حسی متهم می کنند.

بیشتر بخوانید: آمازون رکورد جدیدی در فروش جمعه سیاه ثبت کرد

هوش مصنوعی آمازون کیو یک ماشین انتشار اطلاعات است!

4 روز پیش آمازون چت ربات آمازون Q AI را معرفی کرد. این چت بات که در واقع به عنوان نسخه سازمانی ChatGPT شناخته می شود، اکنون با یک نشت بزرگ روبرو شده است. این مدل هوش مصنوعی اطلاعات سازمان ها را در معرض دید قرار داده است و در حال حاضر با انتقاد شدید کارکنان مواجه شده است.

بر اساس این گزارش ها، آمازون Q که به عنوان جایگزین ایمن تر و قابل اطمینان تر برای سایر چت ربات های هوش مصنوعی معرفی می شود، دچار توهمات شدید شده و اطلاعات حساسی مانند مکان مراکز داده AWS، ویژگی های اعلام نشده و برنامه های تخفیف داخلی این شرکت به بیرون درز کرده است.

هوش مصنوعی آمازون کیو یک ماشین انتشار اطلاعات است!

گزارش پلتفرم همچنین خاطرنشان می‌کند که کارکنان آمازون به پاسخ‌های نادرست آمازون Q و مدل‌سازی هوش مصنوعی در یک سند داخلی واکنش نشان دادند و گفتند:

آمازون Q ممکن است توهم ایجاد کند و پاسخ های مضر یا نامناسب ارائه دهد.

موارد ذکر شده در این سند در واقع نمونه ای از آن است مشکلات مدل های زبانی. گاهی اطلاعات درستی ارائه نمی دهند و پاسخ های نادرست یا نامناسب می دهند.

مشکلات آمازون کیو به طوری که یکی از مدیران تجاری خدمات ابری آمازون (AWS) از کارمندان آمازون خواست تا در کانال های عمومی Slack در مورد آن صحبت کنند.

اما علیرغم تایید آمازون Q در مورد این مشکلات، آمازون اعلام کرده است که هیچ مشکل امنیتی در چت بات وجود ندارد. در این رابطه سخنگوی آمازون می گوید:

پس از بازخورد، هیچ مشکل امنیتی شناسایی نشده است. ما از همه بازخوردهایی که تاکنون دریافت کرده‌ایم قدردانی می‌کنیم و همچنان که از یک محصول پیش‌نمایش به یک محصول عمومی می‌رویم، به بهینه‌سازی Q ادامه می‌دهیم.

هوش مصنوعی آمازون کیو یک ماشین انتشار اطلاعات است!

آمازون هنگام معرفی مدل زبان سازمانی خود به عنوان نسخه Enterprise ChatGPT این مدل در مقایسه با سایر مدل های هوش مصنوعی مرسوم به داشتن امنیت بسیار بالاتر شناخته شده است. با این حال، اسناد فاش شده نشان می دهد که Amazon Q در حال حاضر چنین قابلیتی ندارد و تنها اطلاعات نادرست و مضر را ارائه می دهد.

ربات گفتگوی آمازون Q AI در حال حاضر فقط برای کاربران سرویس آمازون در دسترس است. اما در آینده برای تمام خدمات زنجیره تامین آمازون و آمازون QuickSight در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • فروش خودرو در آمازون با هیوندای آغاز می شود
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی آمازون از آغاز جنگ جهانی سوم؛ قبل از پایان سال 2023!
  • بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی؛ ما ارزهای دیجیتال اصلی را با توجه به ارزش بازار ارائه می کنیم
  • وزارت دفاع بریتانیا هوش مصنوعی Chat-GPT را به ربات های خود اضافه خواهد کرد

نظر شما درباره افشای اطلاعات محرمانه توسط هوش مصنوعی Amazon Q چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

مقاله هوش مصنوعی آمازون کیو اطلاعات محرمانه شرکت را فاش می کند اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.