آموزش کسب درآمد با تلفن همراه و تلگرام یک اندلرن بسیار ساده است

آموزش کسب درآمد با تلفن همراه و تلگرام یک اندلرن بسیار ساده است

تلگرام در روزهای اخیر به یک میلیارد کاربر رسیده است و در این مدت بسیاری از ایرانیان به دنبال یادگیری روش های کسب درآمد با موبایل و تلگرام بوده اند. در این مقاله راه ها و روش های ممکن برای انجام این کار را بررسی خواهیم کرد. با ما بمان.

1. با پروژه های ارز دیجیتال کسب درآمد کنید

حتما شما هم جزو کسانی هستید که درباره NatCoin شنیده اید. این پروژه به عنوان یک شوخی شروع شد و حتی برنامه نویسان آن فکر نمی کردند که اینقدر محبوب و ویروسی شود. نات کوین به حدی پیش رفت که در هر گوشه ای مردم را دیدیم که گوشی هایشان را لمس می کردند. با این حال، NatCoin پاسخ داد و بازیکنان درآمد خوبی کسب کردند.

به همین دلیل است که اولین نکته در لیست نحوه کسب درآمد با تلفن همراه و تلگرام بسیار ساده است، شرکت در پروژه هایی مانند NatCoin. تمامی این پروژه ها راه های جذاب دیگری نیز برای کسب درآمد دارند و به عنوان مثال می توانید با دعوت از دوستان خود پول بیشتری به دست آورید.

یک نکته برای حرفه ای ها: بهترین راه برای دور زدن محدودیت های این پروژه ها خرید رفرال تلگرام است که می تواند بسیار سودآور و سودآور باشد.

پروژه هایی که در زیر لیست می کنیم بر اساس تحقیقات تیم ارز دیجیتال تهیه شده اند و پتانسیل بیشتری نسبت به سایرین دارند. اما حتی با این بررسی، نمی توان مطمئن بود که کدام یک از آنها NatCoin بعدی خواهد بود.

مبارزه همستر

یکی از مهم ترین رقبای NatCoin این بازی است که در مدت زمان کوتاهی توانسته بیش از 20 میلیون کاربر را به خود جذب کند. Hamster Combat به دلیل ترکیبی از درآمدزایی، گرافیک جذاب و گیم پلی مبارزه ای محبوبیت زیادی پیدا کرده است و برخی از بازیکنان آن را حتی قبل از حضور در لیست بهتر و بالاتر از NatCoin می دانند.

کاتیزن

این بازی که در جامعه گربه ها روایت می شود، توسط بنیاد TON پشتیبانی می شود و بنابراین پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد. این بازی تلگرامی با طراحی زیبا و داستان جالب خود برای بازیکنان خسته کننده نیست، بنابراین می توانید برای مدت طولانی با آن سرگرم شوید.

شیر تعویض

شیر تعویض

بازی تلگرام Tap Swap شاید شبیه ترین بازی به NatCoin باشد که با ایجاد تغییراتی سعی در بهبود تجربه کاربری بازیکنان داشته است. توضیح بیشتر در مورد بازی Tap Swap با موضوع آموزش کسب درآمد با موبایل و تلگرام کار چندان آسانی نیست اما جامعه ۲۸ میلیونی کاربران این بازی روز به روز به سودآوری آن امیدوار هستند.

بله ارز

نات کوین پس از موفقیت عظیم خود به منبع الهام برای پروژه های دیگر تبدیل شده است. این بازی که با تغییر «نه» به «بله» شروع شد، نشان داد که وقتی یک پروژه موفق باشد، می‌تواند راه را برای پروژه‌های دیگر هموار کند. ناگفته نماند که احتمال موفقیت Yes Coin نسبت به سایر پروژه ها کمتر است.

2. ایجاد کانال های اختصاصی و حرفه ای برای جذب تبلیغات.

ایجاد کانال تبلیغاتی همواره یکی از اصلی ترین راه های کسب درآمد ایرانیان از تلفن همراه و تلگرام بوده است. اما این بار تفاوت اصلی در میزان درآمد، سادگی تبلیغات است. اگر واقعا قصد دارید با تلگرام درآمد خوبی داشته باشید، باید بتوانید محتوای مناسبی در زمینه رقابتی بالا تولید کنید تا شرکت های بزرگ و سایت های معروف از کانال شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کنند.

در حال حاضر حداقل نرخ برای هر 1000 بازدید کانال در تلگرام نیم تن است. قیمت هر تن 6 دلار است. در این صورت می توان انتظار داشت که درآمد یک کانال موفق از بازدید روزانه بیش از چند میلیون باشد. اگرچه همه مدیران در این زمینه موفق نیستند، اما دانستن اصول اولیه می تواند شما را به سطحی برساند که بتوانید هزینه های اولیه خود را با درآمد تلفن همراه و تلگرام تامین کنید. پس از آن می توانید حرفه ای تر شوید و درآمد خود را بیشتر و بیشتر افزایش دهید.

در حال حاضر زمینه هایی مانند ارز دیجیتال، فارکس و بازارهای مالی مانند بورس بسیار سودآور هستند. با پوشش حرفه ای برخی از این زمینه ها می توانید کانال خود را رشد دهید و مخاطبان زیادی را جذب کنید. برای این کار حتما مراحل زیر را دنبال کنید.

زمینه فعالیت خود را مشخص کنید

قبل از شروع کار باید بدانید در چه زمینه ای قرار است کار کنید. آیا اطلاعات کافی در مورد این رشته دارید؟ آیا خواندن و نوشتن در این زمینه به اندازه کافی برای شما جذاب است یا بعد از مدتی شما را خسته می کند؟

مزیت رقابتی خود را پیدا کنید

هنگامی که می دانید کدام کانال را باز کنید، باید دلیلی ایجاد کنید تا مردم شما را دنبال کنند. محتوای شما باید برای اعضا ارزشمند باشد. مثلاً اگر خبری است، باید به طور کامل و سریع به آنها برسد. اگر محتوای آموزشی تولید می کنید باید کاربردی و با کیفیت باشد.

نمایه خود را ایجاد کنید

انتخاب نام، ایجاد عکس و نوشتن چند خط در مورد کانال ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما اگر 2 مرحله قبلی را به خوبی دنبال کرده باشید، زمان زیادی طول نمی کشد تا به ایده های خوبی برسید. همه آنها را یادداشت کنید تا مطمئن شوید بهترین را انتخاب کرده اید.

تصویر یا لوگوی نمایه خود را تنظیم کنید، از قسمت شغلی خود در نام نمایه استفاده کنید و شرح کانال را بنویسید که برای مخاطبان شما واضح و مفید باشد. به عنوان مثال، نام کانال شما “Crypto Pulse” است اما شما تایپ می کنید: “Crypto Pulse: آخرین اخبار ارزهای دیجیتال”. به این ترتیب شما این فرصت را خواهید داشت تا در نتایج جستجو در جستجوی تلگرام بالاتر بروید.

شروع به تولید محتوا کنید

محتوا همه چیز در عصر اطلاعات است. با تمام توان و با بالاترین کیفیت و سرعت ممکن محتوا تولید کنید. البته در ابتدا هیچ کس کانال شما را نخواهد دید، اما مطمئن شوید که همه کارها را طوری انجام می دهید که انگار چندین هزار عضو دارید. این به شما این امکان را می دهد که هنگام شروع تبلیغات، تعامل بالا و ریزش کم داشته باشید.

عضو واقعی بگیرید

با وجود اینکه همه از راه های جذب ممبر واقعی در تلگرام صحبت می کنند، اما با کمی وقت گذاشتن می توان فهمید که این حرف ها حتی اگر دروغ نباشد، ساده لوحانه است. آپلود کانال به صورت رایگان، با وجود همه رقابت ها، تقریبا غیرممکن است. مگر اینکه بخواهید عمرتان را صرف جمع آوری 2000 یا 3000 هزار عضو کنید!

خوشبختانه تلگرام یک پلتفرم منعطف است و اگر محتوایی که در مرحله قبل تولید کردید مفید باشد، می‌توانید با خرید ممبر واقعی (ترجیحاً تبلیغات ربات دانلودر اجباری) کانال خود را رشد دهید.

اعلام

اکنون که همه چیز آماده است، تبلیغات را شروع کنید تا افراد بیشتری کانال شما را پیدا کنند. اینجاست که اگر کار خوبی انجام داده باشید، توجه برندهای مطرح حوزه خود را به خود جلب کرده و خواهید دید که پس از عبور از 1000 ممبر، درآمد دلاری تلگرام برای شما فعال شده است.

3. فروش محصول

چندین سال است که استفاده از تلگرام برای فروش محصولات قوی شده است. با این حال نمی توان گفت که تلگرام نیز مانند اینستاگرام برای فروش هر چیزی قابل استفاده است.

فروش در تلگرام شرایط خاص خود را دارد و اگر نتوانید از پس هزینه های تبلیغات برآیید به احتمال زیاد شکست خواهید خورد. اما در مورد یادگیری نحوه کسب درآمد با تلفن همراه و تلگرام بسیار ساده است، باید گفت که می توانید به روشی ساده در تلگرام واسطه شوید. یعنی بدون موجودی کالا عکس آن را در کانال منتشر کنید و پس از فروش آن را تهیه کنید و برای مشتری ارسال کنید.

4. کانال فروش

اگر در تبلیغات و عضوگیری مهارت دارید، چرا از این مهارت برای فروش کانال استفاده نمی کنید؟

خرید و فروش کانال با ممبر واقعی در ماه های اخیر بسیار سودآور بوده است. از طرفی با توجه به حساسیت سیستم های تلگرام و عدم موفقیت اعضای جعلی، آپلود مصنوعی کانال بسیار سخت و پرهزینه است. به همین دلیل است که همه ترجیح می دهند کانال های محبوب بخرند و به کار بر روی آنها ادامه دهند.

برای اینکه کانال‌های خود را سریع‌تر به مرحله فروش برسانید، باید حوزه‌هایی را انتخاب کنید که مورد علاقه مخاطبان باشد و بتوانید در آن‌ها رقابت کنید. پس از ایجاد 3 یا 4 کانال، می توانید کانال بعدی خود را رشد دهید و تنها در چند روز به مرحله فروش برسید.

آخرین کلمه

آموزش کسب درآمد با موبایل و تلگرام بسیار ساده است اما قطعا آسان نیست. با خواندن مراحل، ممکن است فکر کنید که می توانید در عرض چند ساعت با این پیام رسان ها درآمد کسب کنید، اما تنها پس از شروع کار است که متوجه دشواری ذاتی کسب درآمد آنلاین می شوید. با این حال امیدواریم این مقاله توانسته باشد چراغی برای شما در این مسیر دشوار باشد. اگر سوالی در این مورد دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. ممنون که تا آخر با ما بودید!

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.