آنجلینا جولی آتلیه خود را افتتاح کرد!

آنجلینا جولی آتلیه خود را افتتاح کرد!

تمرکز آتلیه جولی بر مد پایدار خواهد بود.

به بازیگرها- «آنجلینا جولی» بازیگر، کارگردان و سفیر سابق حسن نیت سازمان ملل، برند خود را با نام «آتلیه جولی» راه اندازی می کند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، قرار است در این کارگاه از توانایی های «پناهندگان و سایر گروه های مستعد اما قدردانی نشده» استفاده شود.

جولی با انتشار این خبر در اکانت اینستاگرامش نوشت: امروز کار جدیدی را شروع می کنم؛ فضایی گروهی که همه می توانند در آن طراحی کنند.

آتلیه جولی مکانی برای افراد خلاق برای همکاری با خانواده بزرگی از افراد ماهر، خیاطان متخصص، الگوسازان و صنعتگران از سراسر جهان است.

من این کار را به دلیل قدردانی و احترام به خیاطان و طراحانی که در طول سال ها با آنها کار کرده ام انجام می دهم.

همچنین برای علاقه من به استفاده از مواد و پارچه های قدیمی با کیفیت بالا که در حال حاضر داریم. همچنین به این دلیل که می‌خواستم بخشی از جنبشی باشم که فرهنگ و بیان فردی را تقویت می‌کند.”

سبک لباس پوشیدن شخصی جولی موضوع مقالات بی شماری بوده است.

لباس هایی که او در مراسم رسمی و فرش قرمز می پوشد، کفش ها و مدل موهایش و… همه و همه در این سال ها مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است.

حتی اخیراً انتخاب فرزندان نوجوان او که بر ارزش پوشیدن و بازیافت لباس‌های قدیمی تاکید دارند، مورد توجه قرار گرفته است.

به عنوان مثال، در پیش نمایش فیلم مارول، شیلو و زهرا، دخترانش، لباس هایی از کمد لباس مادرشان پوشیدند.

سالانه بیش از صدها میلیون تن زباله نساجی در محل های دفن زباله رها می شود. به نظر می رسد آتلیه جولی برای مقابله با این بحران طراحی شده است.

آنجلینا جولی آتلیه خود را افتتاح کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.