آنر و پورشه دیزاین همکاری خود را برای یک گوشی پرچمدار دیگر تایید کردند: Tecrato

آنر و پورشه دیزاین همکاری خود را برای یک گوشی پرچمدار دیگر تایید کردند: Tecrato

مقاله آنر و پورشه دیزاین تایید مجدد همکاری آنها برای تولید یک گوشی پرچمدار دیگر برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

آنر و پورشه دیزاین همکاری خود را برای طراحی یک گوشی پرچمدار جدید تایید کردند. این دو شرکت پس از Honor Magic V2 RSR طراحی شده توسط پورشه برای همکاری دیگری گرد هم آمده اند.

مانند Honor و Porsche Design، سازندگان گوشی های هوشمند اغلب به دنبال همکاری های جالب با برندهای دیگر برای ایجاد محصولات منحصر به فرد هستند. تاکنون نمونه‌هایی مانند نسخه Redmi Note 12 Turbo هری پاتر و نسخه Realme 10 Pro کوکاکولا را دیده‌ایم. Honor آخرین سازنده بزرگ گوشی های هوشمند است که همین کار را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: Porsche Design V2 RSR Honor با لوازم جانبی بیشتری عرضه می شود

آنر و پورشه دیزاین دوباره با هم همکاری می کنند تا یک گوشی هوشمند پرچمدار دیگر بسازند

آنر عرضه یک گوشی هوشمند جدید با طراحی پورشه را در کنار عرضه جهانی Honor Magic V2 RSR با طراحی پورشه تایید کرده است. جزئیات کمیاب است، اما در کنگره جهانی موبایل 2024 اعلام خواهد شد.

سوالی که پیش می آید این است که آیا گوشی آنر با طراحی پورشه واقعا محصولی جدید خواهد بود یا نسخه ای تجدید شده از مدل قبلی که بازطراحی شده است؟ بسیاری از همکاری ها تنها تفاوت های زیبایی را با تغییرات جزئی در طراحی و رابط کاربری ارائه می دهند. مشخص نیست که Honor نیز همین کار را خواهد کرد یا چیزی متفاوت ارائه خواهد کرد.

مطمئناً همه این سؤالات و بسیاری دیگر در رویداد Honor در کنگره جهانی موبایل در 7 مارس پاسخ داده خواهد شد. اگر نگاهی به آخرین محصول آنر در این زمینه، یعنی Magic 6 RSR با طراحی پورشه بیندازیم، می توانیم طراحی واقعاً منحصر به فردی را ببینیم. پنل پشت سرامیکی خیره کننده آن دارای نوارهای مسابقه ای عمودی پویا همراه با آرم نمادین Porsche Design است. Honor این طراحی را به عنوان گواه لوکس بودن و عملکرد بالا اعلام کرده است.

البته اینها همه خبر نیست. بر اساس اطلاعات فاش شده، آنر در حال کار بر روی ویژگی‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های مشابه هوش مصنوعی برای گلکسی است که احتمالاً در کنگره جهانی موبایل ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • حاکمان بازار چین؛ اپل و آنر در صدر پرفروش ترین شرکت های سال 2023 هستند
  • مقایسه Galaxy S24 Ultra با S23 Ultra; بررسی شباهت ها و تفاوت ها
  • Nottings کیت توسعه دهنده Glyph را برای iPhone (1) و iPhone (2) راه اندازی کرد.
  • مشخصات Vivo V30 Pro از طریق پست Geekbench فاش شد

آیا فکر می کنید این یک همکاری جدید بین آنر و پورشه دیزاین برای یک گوشی هوشمند خواهد بود یا طراحی مجدد یک مدل موجود؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

مقاله آنر و پورشه دیزاین تایید مجدد همکاری آنها برای تولید یک گوشی پرچمدار دیگر برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.