«آواز عقرب ها» با حضور بازیگر زن ایرانی و عرفان خان در هند!

«آواز عقرب ها» با حضور بازیگر زن ایرانی و عرفان خان در هند!

فیلم سینمایی «آواز عقرب ها» با بازی گلشیفته فراهانی و عرفان خان بازیگر سرشناس بالیوود از امروز در سینماهای هند اکران می شود.

به بازیگرها – این نمایش مصادف با سومین سالگرد درگذشت عرفان خان در 29 آوریل 2019 است که بر اثر سرطان در بمبئی درگذشت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، آهنگ عقرب ها محصول مشترک کشورهای فرانسه، سوئیس و سنگاپور است و داستان آن درباره زنی سرکش به نام «نوران» از قبایل بیابانی است. این فیلم به زبان راجستانی زادگاه عرفان خان ساخته شده است.

عرفان خان یکی از بازیگران سرشناس بالیوود بود که در فیلم های بین المللی مانند «میلیونر زاغه نشین» بازی کرد.

اکران این فیلم پیش از این نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین بار به تعویق افتاده بود.

موضوع فیلم:

داستان فیلم درباره نوران با بازی گلشیفته فراهانی، زنی سرکش و مستقل از قبیله ای بیابانی است که هنر باستانی درمان را از مادربزرگش که خواننده مشهوری است، یاد می گیرد.

بر اساس یک افسانه قدیمی در این منطقه عقرب گزیدگی در کمتر از 24 ساعت باعث مرگ می شود، اما این افراد با خواندن آواز خوانندگان معروف به عقرب خوان درمان می شوند.

نوران پس از مواجهه با فاجعه ای در روستای خود، با «آدم» با بازی عرفان خان که تاجر شتر است آشنا می شود و از او خواستگاری می کند. نوران پس از ازدواج با آدام با شکست دیگری روبرو می شود و تصمیم می گیرد تمام بدی هایی که در مسیر انتقام به او وارد شده را جبران کند.

آهنگ عقرب ها به زبان راجستانی است و منتقدان فیلم که کارگردانی، فیلمبرداری، موسیقی و بازیگران را ستودند، با استقبال خوبی مواجه شده است.

نوشته «آواز عقرب ها» با حضور بازیگر زن ایرانی و عرفان خان در هند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.