آپدیت جدید تلگرام با تغییراتی در تماس ویدیویی و امکانات بیشتر منتشر شد – بازیگرها

آپدیت جدید تلگرام با تغییراتی در تماس ویدیویی و امکانات بیشتر منتشر شد – بازیگرها

آپدیت جدید تلگرام با تغییرات مهم در قسمت تماس تصویری برای کاربران iOS منتشر شد. این به روز رسانی با هدف بهبود تجربه کاربری در دسترس است.

اطلاع رسانی کند تلگرامامکانات مفید و جذاب زیادی به تلگرام اضافه شده است که در ادامه به تفصیل توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بازیگرها

آپدیت جدید تلگرام چه تغییراتی را به همراه دارد؟

ارسال هدیه: از این پس می توانید با ارسال هدایای مجازی به دوستان خود در مناسبت های خاص تبریک بگویید. گیرندگان این هدایا می توانند آن را در پروفایل خود نمایش دهند یا به ستاره تلگرام تبدیل کنند. ستاره های تلگرام برای موضوعات مختلفی مانند حمایت از تولیدکنندگان محتوا یا خرید اپلت ها استفاده می شود. (مشابه خریدهای درون برنامه ای)

کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت همراه با هدایا، پیام های شخصی سازی شده با انیمیشن های جذاب را برای دوستان خود ارسال کنند.

همانطور که گفتیم، گیرنده علاوه بر نشان دادن هدیه در پروفایل خود می تواند تعدادی از ستاره های خود را برای خرید هدایای بیشتر جمع آوری کند. همچنین می توان نام ارسال کننده هدیه را مخفی کرد تا در صورت نمایش هدیه در پروفایل، نام فرستنده به سایر کاربران نمایش داده نشود.

احراز هویت جدید برای شرکت ها

از آنجایی که هزینه تایید کدهای احراز هویت از طریق پیامک برای کسب و کارها بالاست، امکان ارسال کد تایید برای شماره تلفن مشتریان از طریق تلگرام و پرداخت هزینه آن از طریق بستر فرگمنت برای آنها فراهم شده است. این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان، ارزان تر و ایمن تر از ارسال پیامک نیز می باشد.

طراحی مجدد سیستم گزارش پیام

از سال 2015، کاربران تلگرام می توانند محتوای نامناسب را به مدیران تلگرام گزارش دهند. در آپدیت جدید تلگرام، سیستم اطلاع رسانی پیام ها پویاتر، دقیق تر و سریعتر شده است. این طراحی مجدد به مدیران تلگرام کمک می کند تا محتوای نامناسب را سریعتر بررسی کرده و با استفاده از هوش مصنوعی حذف کنند.

طراحی مجدد تماس های ویدیویی در آیفون

با این آپدیت صفحه تماس ویدیویی برای کاربران iOS بهبود یافته و مصرف باتری آیفون نیز بهینه شده است. به این ترتیب کاربران آیفون تجربه بهتری از تماس های تصویری خود خواهند داشت.

آپدیت جدید تلگرام چه تغییراتی را به همراه دارد؟آپدیت جدید تلگرام چه تغییراتی را به همراه دارد؟

پشتیبانی از پروتکل RTMP در اندروید با آپدیت جدید تلگرام

قابلیت جدیدی که در دسترس کاربران اندروید است، پشتیبانی از پخش زنده با استفاده از فناوری RTMP است. این ویژگی قبلاً برای کاربران iOS و دسکتاپ در دسترس بود. به این ترتیب کاربران اندروید می توانند از نرم افزارهایی مانند OBS Studio و XSplit Broadcaster استفاده کنند تا محتوای زنده خود را به صورت حرفه ای و با کیفیت با دیگران به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: