آپدیت UI 6.1.1 برای سری Galaxy S23 و S23 FE – بازیگرها منتشر شد

آپدیت UI 6.1.1 برای سری Galaxy S23 و S23 FE – بازیگرها منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

روند انتشار آپدیت های جدید برای گوشی های گلکسی آغاز شده و امروز نوبت به پرچمداران 2023 رسیده است. یک به‌روزرسانی رابط کاربری 6.1.1 برای سری Galaxy S23 آپدیتی که کاربران این گوشی ها مدت ها منتظر آن بودند منتشر شد.

به گفته Sammobile، علاوه بر گوشی های Galaxy S23، Galaxy S23 Plus و Galaxy S23 Ultra، گوشی های رده بالای Galaxy S23 FE نیز به روز رسانی به UI 6.1.1 دریافت این به روز رسانی از امروز در دسترس کاربران کره جنوبی است. اما به زودی در سایر نقاط جهان منتشر خواهد شد. بنابراین، کاربران به زودی می توانند از مزایای ویژگی های Galaxy AI بهره مند شوند.

آنچه در مورد انتشار به روز رسانی One UI 6.1.1 می دانیم

هفته گذشته آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی های سری گلکسی اس 24 منتشر شد. پس از آن، سامسونگ تصمیم گرفت این نسخه از رابط کاربری را برای سری گلکسی اس 23 نیز منتشر کند. این گوشی ها به روز رسانی رابط کاربری One UI 6.1.1 با نسخه سیستم عامل S91xNKSU4CXH7. این به‌روزرسانی شامل وصله‌های امنیتی سپتامبر 2024 نیز می‌شود.

یک به‌روزرسانی رابط کاربری 6.1.1 برای سری Galaxy S23

این به‌روزرسانی میان‌افزار برای Galaxy S23 FE با نسخه میان‌افزار S711NKSU3BXH7 ارائه می‌شود و حجمی در حدود 2.34 گیگابایت دارد. S23 FE همچنین از وصله امنیتی سپتامبر 2024 مانند پرچمداران سری S23 بهره می برد. این نسخه از به‌روزرسانی امنیتی بسیاری از آسیب‌پذیری‌ها را که در نسخه قبلی نرم‌افزار وجود داشت برطرف می‌کند.

One UI 6.1.1 یک به‌روزرسانی بزرگ است و ویژگی‌های جدید Galaxy AI را برای دستگاه‌های واجد شرایط به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، بسیاری از توابع در این نسخه بهینه شده است.

همانطور که گفتیم این نسخه در ابتدا برای کاربران کره جنوبی منتشر شد. اما می توانید به قسمت تنظیمات گوشی نیز بروید و Software Update را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا آپدیت را دریافت کرده اید یا خیر. به‌روزرسانی One UI 6.1.1 به احتمال زیاد در روزهای آینده در سایر مناطق منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد فرآیند پشتیبانی سامسونگ از گوشی هایش چیست؟ آیا سیستم پشتیبانی این غول کره ای را قبول دارید؟ نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تکراری به اشتراک بگذارید و اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2024
  • بهترین گوشی های میان رده 2024
  • بهترین گوشی های سامqبال 2024

مقاله آپدیت One UI 6.1.1 برای سری گلکسی S23 و S23 FE منتشر شد. اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.