آیا ازدواج ندا یاسی واقعی است؟ | نامزد ندا یاسی کیست؟

آیا ازدواج ندا یاسی واقعی است؟  |  نامزد ندا یاسی کیست؟

به تازگی ویدئویی در صفحه اینستاگرام ندا یاسی منتشر شده است که در آن مردی حلقه نامزدی را به نادایاسی می دهد و از او خواستگاری می کند. حال سوال اینجاست که آیا ازدواج ندا یاسی واقعی است؟ نامزد ندا یاسی کیست؟ ازدواج ندا یاسی واقعی است یا دروغ 13؟ که همسرش است

آیا ازدواج ندا یاسی صحیح است؟

ازدواج ندا یاسی واقعی نیست و فقط یک دروغ در روز 13 بدر یا اول اردیبهشت است و او در پی جذب فالوور به صفحه خود است.

ندا یاسی یکی از وبلاگ نویسان مشهور افغان-ایرانی است که طرفداران خاص خود را دارد.

ازدواج ندا یاسی

او در صفحه اینستاگرامش خود را یک کمدین معرفی کرد در حالی که همیشه با فحاشی و پوشش نامناسب سعی در جذب فالوور داشت.

جالب است بدانید کنسرت او با امیر تتلو رکورد جهانی بینایی را شکست. برنامه زنده این دو ساعت 6 صبح به وقت ایران بود و بیش از 110 هزار بیننده داشت. این لایو پر از حرف های رکیک و موضوعات غیراخلاقی بود و یکی از دلایل بسته شدن صفحه امیر تتلو در اینستاگرام شد.

بیوگرافی نادایاسی

ندا یاسی در 30 بهمن 1368 در جنوب ایران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس مامایی در ایران و فوق لیسانس پرستاری در کانادا است. به گفته خودش در اینستاگرام به عنوان مدل و کمدین فعالیت می کند.

او در خانواده ای عرب زبان به دنیا آمد. خودش می گوید با ۷ خواهر و برادر در یکی از شهرهای کوچک ایران به دنیا آمده و در خانواده ای سخت گیر، سنتی اما ثروتمند بزرگ شده است.

امروز خبر ازدواج نادایاسی منتشر شد، برخی معتقدند این خبر صحت ندارد و هدف از انتشار آن این است که او می خواهد دوباره در کانون توجه قرار بگیرد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا اخبار مربوط به این اینفلوئنسر اینستاگرام صحت دارد یا دروغ 13؟

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59878

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

آیا ازدواج ندا یاسی واقعی است؟ | نامزد ندا یاسی کیست؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.