آیا این بانوی «جذاب و معروف در سینمای قبل از انقلاب» را می شناختید/عکس

آیا این بانوی «جذاب و معروف در سینمای قبل از انقلاب» را می شناختید/عکس

طوطی سلیمی که قبل از انقلاب در سینما با نام ملوسک شناخته می شد، در دوران پیری چهره بسیار متفاوتی داشت.

به گزارش صبح به نقل از آسمونی، طوطی سلیمی معروف به ملوسک یکی از بازیگران زیبای سینمای قبل از انقلاب بود که در فیلم های زمان خود طرفداران زیادی داشت.

این بازیگر در بین همکاران و همسالان خود یکی از زیباترین ها به حساب می آمد.

زندگی دردناک این بازیگر زن در پایان عمرش

طوطی سلیمی متولد 133 است.

در سال 1392 عکس او را در روزنامه همشهری منتشر کردند و از کسانی که او را می‌شناختند خواستند برای پیدا کردنش بیایند.

در پی تحقیقات مطبوعاتی، طوطی سلیمی در مکانی به نام سامان سرای لویزان که تحت مدیریت شهرداری تهران است، پیدا شد.

و پس از پیگیری های لازم و مراجعه حضوری به آنجا موفق به ملاقات با وی شدند، اما با توجه به حفظ شئونات اجتماعی و آبروی وی، از لحاظ روحی و روانی از نظر روحی مناسب نبوده و دچار اختلالات حسی شده است. از درج موضوع در رسانه ها خودداری شد.

خانم سلیمی پس از مدتی به یکی از مراکز بهزیستی تهران منتقل شد و به دلیل عدم حضور افراد خانواده، هیچ اطلاعی برای انتقال وی صورت نگرفت که به دلیل قانون انتقال ایتام بود.

حدود دو ماه در آنجا نگهداری شد. لازم به ذکر است وی از دو بیماری مهم قلبی و تنگی نفس رنج می برد که به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و از آنجایی که اقدامات درمانی مفید واقع نشد، در تاریخ 3 اردیبهشت 1390 در سن 57 سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

آیا این «بانوی جذاب و سرشناس سینمای قبل از انقلاب» را می شناختید؟ اولین عکس صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.