آیا این سریال ها توقیف می شوند؟

آیا این سریال ها توقیف می شوند؟

مجوز پخش چند سریال تلویزیونی در آستانه اکران این روزها به دلیل بازی برخی از بازیگران آنها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش صبح امروز به نقل از ایسنا؛ مجوز پخش چند سریال تلویزیونی در آستانه اکران این روزها به دلیل بازی برخی از بازیگران آنها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

این روزها تعداد سریال های شبکه خانگی در حالی به بالاترین حد خود در ماه های اخیر رسیده است که از سریال هایی چون «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت الله به عنوان گزینه ای در آستانه پخش از شبکه خانگی یاد می شود. در خصوص پخش سریال پدر گواردیولا حکایت از آن دارد که این سریال برای مجوز پخش با مشکل بزرگی مواجه است و آن ممنوعیت تصویر برخی از بازیگران اصلی آن است.

با چنین رویکردی به نظر می رسد عملکرد چند ماه اخیر برخی هنرمندان در فضای اجتماعی و مجازی، مجوز ساترا برای پخش سریال هایی مانند «پدر گواردیولا» را در هاله ای از بلاتکلیفی قرار دهد.

هرچند پیش از این وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده بود که توقف اثری بر اساس بازی یک بازیگر از سوی این وزارتخانه ممنوع شده است.

سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله یکی از سریال های شبکه خانگی است که قرار است روی یکی از پلتفرم های تازه متولد شده شبکه خانگی عرضه شود.

با این حال سازندگان این سریال که در ابتدا به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و سپس تهیه کننده دیگری جایگزین آن شد، در حال رفع مشکل ممنوع التصویر شدن بازیگران این سریال هستند تا بخشی از سریال شود.

تبلیغات این سریال به تازگی در فضای مجازی آغاز شده اما هنوز زمان پخش آن اعلام نشده است.

به گفته تهیه کننده سابق سریال «پدر گواردیولا»، حمید فرخ نژاد، مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی جوله، سهرا اسکندری و مریم بوبانی از جمله بازیگرانی هستند که با مشکل ممنوع التصویر مواجه هستند.

اگرچه حضور برخی از بازیگران از جمله هنگامه قاضیانی در سریال «آمستردام» که به تازگی پخش آن از شبکه خانگی آغاز شده است، ممنوع نشده و به تازگی قسمت اول این سریال نیز منتشر شده است.

پخش این سریال ها ممنوع می شود؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.