آیا این عکس «شادمهر عقیلی» واقعی است؟/ تصویر

آیا این عکس «شادمهر عقیلی» واقعی است؟/ تصویر

تصویری بسیار قدیمی از شادمهر عقیلی با چهره ای کاملا متفاوت منتشر شد.

به گزارش صبح به نقل از نودی، عکسی جالب و دیده نشده از شادمهر عقیلی خواننده سرشناس که سال هاست در لس آنجلس فعالیت می کند با چهره ای کاملا متفاوت منتشر شد.

پرواز تا حدودی داستان یک زندگی شاد بود!

خسرو معصومی کارگردان فیلم پر فرزاف گفت: فیلم پر فرزاف و اتفاقاتی که بعد از آن برای شادمهر عقیلی افتاد بخشی از زندگی خود شادمهر عقیلی بود. شادمهر به من گفت چرا خیلی از خواننده ها باید اجازه خواندن داشته باشند اما من نمی توانم بخوانم؟

از او دعوت کردم تا داستان هایش را برای من و کیانوش عیاری تعریف کند و فیلمنامه را بر اساس صحبت های شادمهر عقیلی بازنویسی کردیم.

اما بعد از آن فیلم، با وجود پیشنهادها، مجبور شدم دوباره فیلمی مثل «پرواز» بسازم، چون نمی‌خواستم با سینما تجارت کنم و گفته می‌شود به دلیل ممانعت وزارت ارشاد، همکاری با شادمهر عقیلی را قطع کردم. ، که درست نیست.

او استعداد بازیگری داشت. البته در ابتدای ورودش به دنیای هنر و به خصوص زمانی که وارد دنیای بازیگری شد، هیچ شناختی از سینما نداشت و حتی راه رفتن جلوی دوربین را هم بلد نبود.

اما به مرور زمان سینما را آموخت، اما در عرصه موسیقی و خوانندگی واقعاً هنرمند بود و موسیقی را کاملاً می شناخت.

زمانی که نیاز داشتیم برای برخی از سکانس های فیلم پر فج قطعاتی را به صورت زنده اجرا کند، توانست به خوبی این کار را انجام دهد و بدون اینکه از قبل تمرین کرده باشد، قطعا موسیقی را با سازهایی مانند پیانو برای ما اجرا کرد.

آیا تیتراژ این عکس «شادمهر عقیلی» واقعی است؟/ تصویر اولین بار در صبح دیده شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.