آیا برند کارتیه (cartier) را می‌شناسید ؟

آیا برند کارتیه (cartier) را می‌شناسید ؟

آیا برند کارتیه (cartier) را می‌شناسید.

برند کارتیه یک برند آشنا در میان جهانیان است که فعالیت خود را از سال 1847 آغاز کرده است. توضیح دادن در مورد برندی که بیش از 2 قرن است که در حوزه تولید زیورآلات فعالیت می کند، کار آسانی نیست؛ اما می دانیم که بسیاری از مردم ایران نمی دانند که جواهرات کارتیه در واقع یک سبک خاص طراحی نیستند، بلکه توسط برند خاصی تولید شده اند. به همین خاطر می خواهیم در این مقاله در مورد داستان عجیب برند کارتیه و محصولات متنوع این برند صحبت کنیم که هر کدام به نوبه خودشان خاص و منحصر به فرد هستند.

آیا برند کارتیه (cartier) را می‌شناسید؟

داستان برند کارتیه

می دانیم بسیاری از شما از شنیدن تاریخچه برند کارتیه، به عنوان یک برندی که بیش از 2 قرن است در حوزه تولید زیورآلات و جواهرات فعالیت می کند، خسته می شوید. پس اجازه دهید که داستان برند کارتیه را به صورت خلاصه و جذاب برای شما بیان کنیم. این برند در سال 1847 روی کار آمد. زمانی که یک فرد به نام آقای کارتیه تصمیم گرفت مغازه استاد خود را بخرد و شروع به فعالیت در حوزه تولید جواهرات کند.

خود آقای کارتیه نمی دانست که می تواند محصولاتی را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند و بتواند با تعداد زیادی بوتیک در سراسر جهان لینک شود؛ اما واقعیت این است که داستان این برند از همان ابتدای کار آغاز شد. از همان زمانی که آقای کارتیه هم نمی دانست که می تواند به چه شهرتی دست پیدا کند.

کم کم و با گذشت زمان محصولات این برند به شهرت جهانی رسیدند. به طوری که بسیاری از پادشاهان در زمان های مختلف از جواهرات این برند استفاده می کردند. البته این برند تا سال 1964 توسط خانواده کارتیه اداره می شد. در نهایت این سال توسط یک شرکت سوئیسی به ریشمون خریداری شد. در حال حاضر دفتر مرکزی این برند در فرانسه و پاریس قرار دارد، ولی محصولات این برند را می توانیم در سراسر جهان پیدا کنید.

آیا زیورآلات کارتیه یک ظاهر یکسان دارند؟

اگر به فروشگاه های مختلف جهت خرید دستبند کارتیر، گردنبند و … مراجعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که این محصولات دارای یک طرح ثابت و زنجیر مانندی هستند. واقعیت این است که زیورآلات برند کارتیه با تنوع بالایی در سراسر جهان وجود دارند. اما در سال های اخیر زیورآلاتی که مشابه با زنجیر درشت طراحی شده اند، توانسته اند بسیار ترند شوند. به همین خاطر اکثر زیورآلات کارتیه در بازار کشور ایران، دارای ظاهری یکسان هستند.

ظرافت و خلاقیت در زیورآلات برند کارتیه، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. از کیفیت بالای این زیورآلات که بگذریم، آن ها با طراحی خاصی تولید می شوند. به کار رفتن سنگ های قیمتی در زیورآلات این برند، باعث شده تا گران قیمت ترین زیورآلات توسط این برند در جهان وجود داشته باشند. خلاصه بگوییم که تنوع در بدلیجات این برند بسیار زیاد است و نیازی نیست که همه آن ها را با یک ظاهر خریداری کنید.

چرا محصولات برند کارتیه آنقدر محبوب شده اند؟

داستان کارتیه و محبوب شدن آن در میان مردم جهان اتفاقی نیست. محصولات برند کارتیه با ظرافت فوق العاده ای طراحی می شوند. در نظر گرفتن اصول طراحی و رعایت نکات حرفه ای برای ساخت آن ها، باعث شده تا این جواهرات به یکی از محبوب ترین و مشهورترین جواهرات در جهان تبدیل شوند.

البته نکته جالبی که باعث شده این برند از قدیم محبوبیت بسیار زیادی در میان پادشاهان مهم پیدا کند؛ به کار رفتن طلای سفید برای ساخت زیورآلات این برند است. در قدیم هیچ فردی از طلای سفید برای ساخت زیورآلات استفاده نمی کرد. چون این ماده فلزی نقطه ذوب بسیار بالایی دارد و عملا استفاده از آن کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه برند کارتیه برای اولین بار موفق به تولید زیورآلات مختلفی با طلای سفید شد. همین موضوع محبوبیت و مشهوریت این برند را چندین برابر کرد.

برند کارتیه پس از گذشت دو قرن از فعالیت خودش، هنوز هم تولیدات بسیار متنوع و باکیفیتی دارد. به طوری که بسیاری از مردم جهان، متقاضی خرید محصولات این برند هستند. مشهور بودن این برند باعث شده تا حتی بازیگران مشهور در سطح جهان نیز طرفداران پر و پا قرص محصولات این برند باشند.

images 1691829456 64d744d0b155f

داستان برند کارتیه

کارتیه درست است یا کارتیر؟

احتمالا برای شما هم این سوال مطرح شده که کارتیه درست است یا کارتیر؟ هر دوی این واژگان نام برند فرانسوی کارتیه هستند، فقط تلفظ آن ها متفاوت است. برخی از افراد به این برند، کارتیر می گویند و برخی افراد دیگر آن را با نام کارتیه می شناسند. هر زمانی که نام دستبند کارتیر مردانه، گردنبندهای کارتیر و … را شنیدید، مطمئن باشید که منظور همان محصولات این برند هستند.

images 1691829456 64d744d0c6715

زیورآلات کارتیه

انواع محصولات برند کارتیه در جهان

برند کارتیه جزء برندهای معروف در جهان است که محصولات خود را به یک یا دو مورد محدود نمی کند. محصولات بسیار متنوعی توسط این برند در جهان وجود دارند که البته تنها برخی از مدل های آن ها در ایران وجود دارند. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از این محصولات آشنا کنیم.

  • دستبند کارتیر

دستبند برند کارتیه، یکی از دستبندهای محبوب در جهان است. در حال حاضر بسیاری از مردم کشور ایران این دستبندها را به عنوان یک اکسسوری رایج برای روزمره خودشان استفاده می کنند. ظاهر ساده این دستبندها باعث محبوبیت آن ها شده است. جالب است که بدانید این برند دارای یک دستبند به نام دستبند کارتیر عشق بوده که امضای یک فرد معروف پشت آن زده شده است.

  • گردنبند کارتیر

گردنبند کارتیر یکی از گردنبندهای جذاب این برند است که توانسته در میان آقایان و خانم ها بسیار محبوب شود. ظاهر جذاب گردنبند کارتیر از یک طرف، کیفیت بالای این گردنبندها نیز از یک طرف دیگر باعث محبوبیت آن ها شده است. گردنبندهای کارتیه معمولا با ظاهری زنجیری و ساده ای تولید شده اند؛ اما در برخی از مدل های این زیورآلات نگین ها و سنگ های قیمتی نیز به کار رفته اند.

  • انگشتر و حلقه های کارتیر

بسیاری از افراد مشهور در جهان، زمانی که به دنبال خرید انگشتر و حلقه های ازدواج هستند، محصولات برند کارتیر را بررسی می کنند. این برند به تولید محصولات خاص و عاشقانه شهرت دارد. به همین خاطر حلقه ها و انگشترهای این برند بسیار محبوب و خارق العاده اند.

  • ساعت کارتیر

برند کارتیه یک برند تولید کننده زیورآلات است؛ اما محصولات خود را محدود به دستبند و گردنبند نکرده است. این برند محصولات متنوع دیگری را از جمله ساعت کارتیر به شما ارائه می کند. ساعت های طراحی شده توسط این برند، هم ظاهر مناسبی دارند هم با بهترین کیفیت ساخته می شوند. حتی برخی از ساعت های این برند آنقدر ظاهر خاصی دارند که هیچ یک از برندهای تولید کننده دیگر ساعت در جهان نمونه آن ها را تولید نکرده اند.

از کجا محصولات برند کارتیر را بخریم؟

اگر قصد خرید گردنبند و یا دستبند کارتیر مردانه و زنانه را دارید، باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید که خیالتان از بابت اصل و با کیفیت بودن محصولات آن فروشگاه راحت باشد. فروشگاه اینترنتی نوا استایل، یک فروشگاه برای فروش اکسسوری های نقره و استیل است که به شما امکان خرید دستبند گردنبند و دستبند کارتیر مردانه خاص را می دهد. فقط کافیست که بر اساس سلیقه خودتان یکی از دستبندهای ساده و یا چرمی کارتیر را از طریق این فروشگاه تهیه نمایید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.