آیا فصل دوم کار سریال زخم ساخته می شود؟ + زمان بازی

آیا فصل دوم کار سریال زخم ساخته می شود؟  + زمان بازی

در این قسمت از سایت خبری بازیگرها در مورد آیا فصل دوم سریال زخم کاری آیا قرار است ساخته شود؟ + ساعت پخش رو براتون آوردیم با ما همراه باشید.

آغاز پیش تولید فصل دوم ظور کاری ساخته محمدحسین مهدویان پس از شکست مرد بازنده به ظور کاری بازگشت محمدحسین مهدویان که پس از پروژه شکست خورده مرد بازنده هیچ فعالیت جدیدی در سینما نداشت. چند روزی است که ساخت ادامه سریال ظور کاری را آغاز کرده است. بی سر و صدا پیش تولید فصل دوم این سریال آغاز شده است.

تاکنون حضور جواد عزتی; هانیه توسلی; رعنا آزادی ور و الناز ملک در این سریال قطعی شده اند و مذاکراتی نیز برای حضور هادی حجازی فر در این پروژه انجام شده است.

یادآور می شویم که هنوز حضور هانیه طوسلی در فصل دوم ظور کاری مشخص نیست و به او پیشنهاد بازیگری داده شده است و فعلا این بازیگر تصمیمی برای بازی در فصل دوم ظور کاری ندارد. تصویربرداری فصل دوم ژوبکاری از اوایل تیرماه آغاز می شود و بازیگران این سریال در دو فصل دوازده فصلی مقابل دوربین هادی بهروز قرار می گیرند.او با فصل دوم سریال مهدویان روبرو و منتظر می ماند. تو را از این روزهای تلخ نجات خواهد داد فصل دوم سریال ذوبکاری چند بازیگر جدید خواهد داشت که به زودی معرفی می شوند. سایت خبری بازیگرها هیچ پروژه ای را به رسمیت نمی شناسد و اخبار تولید کلیه پروژه ها را به طور مرتب منتشر می کند ——————————- —–

بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

فصل دوم سریال قاب کاری ساخته می شود؟ + زمان اولین پخش در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.