آیا مجریان برنامه نوروزی به شما دست و پا می زنند؟

آیا مجریان برنامه نوروزی به شما دست و پا می زنند؟

ظاهرا تلویزیون برای برنامه های نوروزی دست بلند کرده است. او همچنین اعتراف می کند که بازنده است.

به گزارش بازیگرها، سایت برترینها نوشت: انتشار لیست مجریان در آخرین روز سال و ساعات سال تحویل، آه همه را بر می انگیزد.

این گل سرسبد برنامه های سیما بود. یعنی مدیران شبکه ها برای کل سال برنامه نداشتند، 24 ساعت پایانی سال و آن هفته های پایانی خود را به آتش کشیدند تا مورد توجه قرار گیرند.

بهترین مجریان را – در همان سطح و سطح معمول – جدا کردند و هزینه های زیادی کردند تا مردم دو دقیقه دیگر کنترل تلویزیون را روی شبکه خود نگه دارند و بعد در نظرسنجی بگویند ما برنده شدیم.

بیشتر بخوانید:

عکس عاشقانه خانم مجری سر سنگین و همسرش/ عکس

پوشش جالب «مجری معروف» خارج از دوران پس از بازنشستگی/عکس

یک ماه پیش سازندگان آیتم ها را ردیف کردند و لیست مهمانان را بالا و پایین کردند تا داغ ترین ها، سلبریتی ها و غافلگیرترین ها را روی آنتن بیاورند و از بقیه بالاتر بروند.

احسان علیخانی و علی ضیا و در سالهای قبل فرزاد حسنی و رشیدپور و دیگران. عادل فردوسی پور برنامه پایان سال خود را به نمایشی دیدنی تبدیل کرد و همه سعی کردند این جدول را رنگ آمیزی کنند.

اما حالا ببینید چگونه کفگیر به ته دیگی افتاده که همه خبرگزاری ها برای پایان سال حضور فرزاد حسنی در رادیو جوان را پوشش می دهند.

بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم دوربین و میکروفون به دست کیست و چرا می گوییم صدا و سیما تاریک ترین و سردترین دوران خود را می گذراند.

اقبال واحدی

به نظر می رسد مجری 66 ساله کهنه کار تلویزیون، تک خال این لیست باشد. فردی که حداقل مردم سال ها چهره اش را دیده اند و احتمالا با آمدنش آبروی رسانه ها را می خرد.

اما بهترین بازی های اقبال واحدی چه زمانی بوده است؟ شاید برنامه صبح به خیر ایران و سفرش به شهرهای مختلف و جمع شدن مردم مقابل دوربین پرتابل سیمت و تلاشش برای هیجان و شور و شوق دادن به برنامه صبحگاهی.

اما در همان زمان بسیاری از بینندگان سیما از خنده ها و بازی های طنز اقبال واحدی شوکه شدند. کسی که دایره لغات محدودی دارد و حتی قادر به گفتن یک جمله خلاقانه یا یک شوخی نیست.

او در سال های اخیر به همراه تیم خود به سراسر کشور برای معرفی کارآفرینان شهرستانی سفر کرد و برای شب های آخر و ساعات پربیننده برنامه ساخت. واقعا چه کسی صحنه ای به یاد ماندنی از اقبال را به خاطر دارد؟

حالا چرا سلبریتی ها باید هیجان زده باشند که بیایند جلوی اقبال واحدی بنشینند و به سوالات و جواب های کلیشه ای او پاسخ دهند و به زور با او بخندند.

بشیر حسینی

با دیدن این هفت مجری رادیو از تلویزیون فرار می کنی.

رفیق شفیق علی فروغی (مدیر شبکه سه) که با برنامه عصر جدید به شبکه سه آمد و طبق شنیده ها با وجود مخالفت احسان علیخانی یکی از پدیده های سال های اخیر است.

فردی که معلوم نیست بر اساس کدام توانایی و تسلط کشف نشده، ناگهان یکی از صندلی های برنامه پربیننده سیما را اشغال کرد و سپس در غیاب برنامه سازان و مجریان حرفه ای، برنامه بودجه و بی مزه رویانیوم را روی آنتن برد. تا مشخص شود که کمرش داغ است. .

بشیر حسینی که در همین برنامه عصر جدید نشان داد که چقدر گوشت تلخ است و چقدر برای یک برنامه پرمخاطب تلویزیونی نامناسب است، حالا برای ادامه شوخی های شیطنت آمیز خود با مهمانان، جایزه یک برنامه نوروزی را دریافت کرده است.

آیا قرار نیست مجریان برنامه ساعت طلایی تلویزیون خلاقیت داشته باشند و محبوبیت آنها مخاطب را به تلویزیون بیاورد؟ حالا رامبد جوان و مهران مدیری و احسان علیخانی بنشینند و برنامه سید بشیر را ببینند؟ با آن صدا و رفتار ساینده؟

حامد سلطانی

با دیدن این هفت مجری رادیو از تلویزیون فرار می کنی.

اجرای نمایش کودک با کت و شلوار و شوخی با والدین کودکان ممکن است توانایی او را برای رشد کافی نشان نداده باشد.

اما یک اتفاق تلخ و فوت خانواده و به دنبال آن اشک های فراوان و اجرای برنامه های مذهبی مهر تایید و پیشرفت را بر صفحه حامد سلطانی گذاشت.

حامد سلطانی را حالا باید آینده تلویزیون و مجری گری دانست. کسی که کف نمی زند، هر وقت لازم باشد صورتش را با لباس رسمی و مدیر پسند ست می کند و چیزی نمی گوید که آب دل کسی را به هم بزند.

بیشتر از این، او می داند چگونه به گونه ای صحبت کند که مدیران دوست دارند. و در شرایطی که هر هنرمند و متفکری با یک داستان اعتراضی و دو جمله انتقادی عصبانی می شود و ممنوع الکار می شود و ممنوع الکار می شود، چه بهتر از چنین مجریان قابل اعتمادی.

چه اهمیتی دارد که چه آبی از آنها گرم می شود و چقدر برای تلویزیون و میلیون ها بیننده آن محبوب هستند؟

وحید روحانی

با دیدن این هفت مجری رادیو از تلویزیون فرار می کنی.

شاید او یکی از چهره های معروف این لیست نباشد اما وحید رونقی سابقه طولانی در صدا و سیما دارد. از صحبت کردن و نوشتن تا اجرا. او در سال 99 و 1400 هر شب برنامه نوروزی را در شبکه تهران اجرا می کرد که پر از حرف و حدیث بود.

این برنامه با اجرای وحید رونقی و محیا اسناوندی در حالی پخش شد که تا آخرین لحظات قرار بود امیرحسین صدیق و همسرش باران خسندم اجرای آن را بر عهده داشته باشند.

هیچکس نمی داند چه اتفاقی افتاد که ناگهان کارت ها برگرداندند و قرعه کشی به نام آقا وحید برنده شد. او بار دیگر به طور ناگهانی و با خداحافظی حامد مهربانی میزبانی برنامه «در انتهای الوند» را بر عهده گرفت.

در رزومه و مشخصات آقای وحید رونقی یک نکته وجود دارد که از کیلومترها دورتر مثل فانوس دریایی نظر را جلب می کند.

او داماد ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس سینماست و داماد بودن برایش کار کمی نیست. از همین جا سال نو را به آقای رونقی تبریک می گوییم.

المیرا شریفی مقدم

با دیدن این هفت مجری رادیو از تلویزیون فرار می کنی.

خانم شریفی مقدم هیچ استعدادی ندارد، خوب بلد است در بورس باشد و خبرساز شود. یکی به کفش و یکی به میخ. انتقاد از برف خیابان و تمجید فراوان از مدیریت جهادی کشور.

خانم شریفی مقدم که برای خودش توئیتر دارد و هر توییتش پنج تایی می شود (همان لایک خودمان) به خوبی بلد است نقش مستقل و معترض بازی کند و در عوض مجری رسمی و دلنشین باشد.

حالا که زیلا صادقی، نجمه جودکی، مبینا نصیری و … نیستند، خانم شریفی فرصت خوبی دارد تا به عنوان یکی از معدود مجریان زن تلویزیون بدرخشد.

شاید خیلی ها خدا را شکر کنند که خانم المیرا انتخاب شد چون با شرایط موجود بعید نبود فضه سادات حسینی یا آمنه سادات ذبیح پور به مجری برنامه سال تحویل داده شوند. البته چه دیدی شاید سال آینده چشممان به جمال این بزرگواران روشن شود.

مجید یحیایی

با دیدن این هفت مجری رادیو از تلویزیون فرار می کنی.

این مجری سال های اخیر رادیو و تلویزیون را شاید خیلی ها با بازی های ورزشی اش بشناسند.

او مدتی با نجمه جودکی و حامد مهربانی مجری برنامه «در انتهای الوند» بود و کم و بیش با اجرای راحت و صمیمی خود توانست با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

شاید یکی از قابل قبول ترین مجریان لیست نوروزی مجید یحیایی باشد که هنوز میدان های بزرگی پیدا نکرده است و شاید دلیل قبولی اش همین باشد.

شاید اگر یکی یکی از پله ها بالا برود، یاد بگیرد که چگونه مجیز بگوید و چگونه اعصابش را به هم بزند.

در شرایط کنونی که چنین مجری چقدر برای ایام پرحاشیه تحویل سال نو مناسب است، توسط صدا و سیما تشخیص داده شده است که همه ما از انتخاب ها و تصمیم های او رو به قبله دراز کشیده ایم.

مصطفی امامی

با دیدن این هفت مجری رادیو از تلویزیون فرار می کنی.

مصطفی بچه خوبی است. او همچنین رابطه خوبی با افراد مشهور دارد. او کارش را بلد است و هرجا استخری پیدا کرده خوب شنا کرده است. شاید مشکل از رسانه هاست که از مجریان و عواملش می خواهند خودشان نباشند و برای رشد و دیده شدن اجرا کنند.

در این شرایط مصطفی که هنوز تجربه چندانی در اجرا ندارد و احتمالاً حتی اطلاعات و دانش کلی زیادی هم در چنته ندارد، با کمی صدقه دادن به میهمانان برنامه، با نمایش کمی. از رویه های مذهبی او و با گرم شدن کمی با مدیران جام جم، خیلی سریع. و در جوانی می تواند جایی بنشیند که مثلاً روزی مغرور نشسته باشد.

زبان ما گنگ است اصلا حرفش آدم را افسرده می کند. مصطفی امامی شب گذشته اجرای ویژه برنامه ای را بر عهده داشت که با «یحیی پلاستیک» جنجال به پا کرد.

یک بی تجربگی بیهوده در نمایش نام و فامیل باحال. در همان شب ابوالفضل پورعرب هم از بی احترامی مجری دلخور شد. به هیچ وجه.

وقتی ما شمشیربازها کاری می کنیم که هیچکس در حرم نماند، باید با مجریانی که ظرافت و پختگی لازم را ندارند کار را ببندیم و با کمی تکبر و کمی اعتماد به نفس کار را جمع کنیم.

از این لیست فقط یک مهران رجبی کم است که احتمالا از ترس هو و خنده مردم کنار گذاشته شده وگرنه اجرای نوروزی بود.

خدا عاقبت همه ما را با این صدا و سیما و این رویه ای که در پیش گرفته است عاقبت بخیر کند. منظورم این است که سال آینده چه موجوداتی قرار است سال نو را تحویل دهند؟

مجریان برنامه نوروزی تلویزیون به شما فراری می دهند؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.