آیا می دانید شوهر این «بازیگر زن ایرانی» پس از طلاق قاتل شد/عکس

آیا می دانید شوهر این «بازیگر زن ایرانی» پس از طلاق قاتل شد/عکس

کریم آتشی چند سال پیش با شلیک یک گلوله در خیابان شریعتی تهران همسر سابق همسایه خود مرجانه گلچین را کشت.

به گزارش صبحگاهی به نقل از فرارو، کریم آتشی کارگردان مشهور سینما و تلویزیون و همسر سابق مرجانه گلچین پس از درگیری لفظی همسایه خود را با کلاشینکف کشت.

ساعت 22 روز چهارشنبه 28 شهریورماه ماموران بسیج در حوالی خیابان خواجه نصرالدین طوسی در حال گشت زنی بودند که با صدای چندین گلوله مواجه شدند.

ماموران گشت بلافاصله جستجو برای یافتن محل تیراندازی را آغاز کردند.

پس از شناسایی یک ساختمان چهار طبقه در همان حوالی محل تیراندازی، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

ماجرای مشکوک شدن ماموران و دستگیری کریم آتشی

ابتدا حرکات مشکوک مرد میانسال که در حال شستن لکه های خون جلوی پله ها و درب ورودی همان ساختمان با حالتی آشفته و ترسیده بود.

مورد توجه افسران بسیج قرار گرفت. با گزارش موضوع به پلیس، تیم جنایی در محل حاضر و وارد عمل شدند.

ماموران تیم جنایی به دنبال رد خونی که روی راه پله ساختمان ریخته شده بود، ساختمان چهار طبقه را به دقت مورد بازرسی قرار دادند.

کشف جسد 60 ساله

در نهایت با جسد مردی 60 ساله که زیر پله ها مخفی شده بود برخورد کردند که با شلیک چند گلوله به جمجمه و بدنش کشته شد.

شک ماموران پس از مشاهده جسد مقتول به یقین تبدیل شد. و ساختمان مرد میانسال را محاصره کردند. کریم آتشی کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون در ابتدا پس از 4 ساعت مذاکره حاضر به تسلیم شدن نشد.

تیم جنایی با شکستن شیشه های ساختمان و استفاده از گاز اشک آور وارد اتاق وی شده و وی را دستگیر کردند.

توضیحات پلیس درباره دستگیری کریم آتشی

پلیس تهران روز شنبه جزئیات این حادثه را اعلام کرد:

ساعت 10 چهارشنبه شب گذشته عطشی در یک ساختمان چهار طبقه با همسایه خود درگیر شد و با شلیک کلاشینکف به وی شلیک کرد.

این کارگردان در اعترافات خود عنوان کرد که برای ساخت یک فیلم 8 اسلحه برداشته که هفت اسلحه را تحویل داده و یکی از آنها را نگه داشته و با همان اسلحه همسایه خود را کشته است.

اعتراف کریم آتشی به قتل فجیع همسایه اش

کریم آتشی که پس از ارتکاب قتل جسد مقتول را زیر پله ها مخفی کرده بود در اعترافات خود می گوید:

«دفتر من در طبقه همکف این ساختمان است.

من هفته ای چند شب در دفترم می مانم تا کار کنم. مقتول مالک سه واحد از این آپارتمان بود و دو واحد آن را اجاره کرده بود و یکی از واحدها در اختیار وی بود.

مدت ها بر سر مشکلات ساختمان با ایشان اختلاف داشتم و از طرفی افراد زیادی به واحد ایشان رفت و آمد داشتند و این مشکل مرا آزار می داد. چندین بار به او تذکر دادم، اما بی فایده بود.»

وی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به اختلافاتی که با مقتول داشتم شکایت هایی از وی در دو دادسرا مطرح کرده ام که در حال رسیدگی است.

وی در ادامه افزود: مقتول مدتی پیش درب آهنی بین طبقه همکف و اول نصب کرده بود.

شب حادثه بی دلیل با چکش به در می کوبید که فکر می کنم از عمد این کار را کرد تا من عصبی شوم.

از دفترم بیرون آمدم و به او در مورد کارش تذکر دادم، اما او اصلا توجهی نکرد و با هم درگیر شدیم و با سلاحی که داشتم به او شلیک کردم. و یکی از گلوله ها به جمجمه اش خورد و جان باخت.

بعد از آن تصمیم گرفتم جسد را به زیرزمین منتقل کنم اما چون جلوی در خون زیادی بود مشغول شستن آنها بودم که مأموران متوجه کار من شدند و لو رفتم.

کریم آتشی در پاسخ به این سوال که اسلحه را از کجا تهیه کرده است، گفت: معمولا برای فیلم های اکشن و پلیسی از مراکز نظامی اسلحه می گیریم و بعد از اتمام فیلمبرداری اسلحه را تحویل می دهیم.

اخیراً برای یک فیلم جنگی نیز 8 اسلحه دریافت کردیم، اما 7 اسلحه را پس دادیم و یکی را نگه داشتم. من قبلاً 72 کارتریج داشتم.

کریم آتشی یکی از جانبازان شیمیایی هشت ساله دفاع مقدس است که در سال 1392 بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.

وی در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل فجیع همسایه خود کرد که پس از دستگیری و اعترافات، پرونده وی در اختیار پلیس جنایی تهران قرار گرفت.

آیا می دانستید شوهر این «بازیگر زن ایرانی» پس از طلاق قاتل شد؟ اولین عکس صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.