آیا یلدا عباسی و شهاب عباسی در برنامه ناتو با هم ارتباط دارند؟

آیا یلدا عباسی و شهاب عباسی در برنامه ناتو با هم ارتباط دارند؟

در این قسمت از بازیگرها آیا یلدا عباسی و شهاب عباسی در برنامه ناتو با هم ارتباط دارند؟ مقاله ای برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا یلدا عباسی و شهاب عباسی نسبتی دارند؟

یلدا عباسی و شهاب عباسی نسبتی به هم ندارند و فقط یک شباهت خانوادگی است.

که در بخش چهارم برنامه ناتو. یلدا عباسی و شهاب عباسی دو نفر از مهمانان این برنامه بودند. و برای بینندگان این سوال در مورد رابطه خانوادگی این دو هنرمند بود.

بیوگرافی شهاب عباسی

شهاب عباسی در ششم دی ماه 1352 (خورشیدی) در محله ای حوالی سره امین تبریز در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمد. شهاب فرزند دوم خانواده است و یک برادر دارد. او در دبیرستان در هنرستان هنرهای زیبای میرک تبریز تحصیل کرد.

قبل از ورود به دانشگاه در رادیو تبریز در رشته نقاشی مشغول به کار بود. او با سید جواد رضویان، مهران غفوریان و حسین رفیعی در دانشکده هنر هم دوره بود. پس از اتمام دانشگاه کم کم از نقاشی فاصله گرفت و از طریق علی سلیمانی با کاردان آشنا شد و پس از قبولی در آزمون توانست در برخی از آثارش حضور داشته باشد.

او در اواخر سال ۱۳۸۸ پس از تماس هومان حاجی عبداللهی و معرفی فرید شبخائز تصمیم به ایجاد مجموعه ای به نام «خنده بازار» گرفت.

از اوایل سال 1389 سریال خندابزار با حضور چند هنرمند جوان با تجربه و با استعداد کار خود را در شبکه سه آغاز کرد و توانست خیلی سریع با مخاطبان ارتباط برقرار کند و به یکی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون تبدیل شود.

بیوگرافی یلدا عباسی

یلدا عباسی در 20 آذر 1366 در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی در خانواده ای اهل موسیقی به دنیا آمد و در قوچان بزرگ شد. عباسی از 11 سالگی نواختن ساز دوتار را نزد هنرمندانی چون: مجید احمدی، رمضان سلمانی برداری، محمد یگانه و اباصلت راستگو فرا گرفت و پس از آن مراحل تکمیلی و تحقیقی مراجع دوتا را نزد مجتبی خان قیطقی گذراند. . .

آواز را نزد مادر و عمه پدری اش در اردوی آواز کردی کرمانجی آموخت. موسیقی ایرانی را نیز نزد رضا شاکری آموخت. حمیدرضا نوربخش و فراز همایی از دیگر اساتید آواز او هستند.

یلدا عباسی در نوجوانی با گروه های دانشجویی و مستقل قوچان به عنوان نوازنده همکاری داشت. در سال 1384 برنده جایزه اول بیست و چهارمین جشنواره هنرهای آوازی در رشته تک نوازی شد. وی همچنین با دریافت گواهینامه و لوح افتخار از «جشنواره ستارگان یکم استان خراسان» موفق به کسب مقام اول به عنوان تکنواز در جشنواره دانش آموزی شد.

نوشته شده آیا یلدا عباسی و شهاب عباسی در برنامه ناتو با هم ارتباط دارند؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.