آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار را بشناسید + عکس

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار را بشناسید + عکس

چهارشنبه 26 خرداد ماه خبری غیر رسمی مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر 46 ساله سینما در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو، همزمان با انتشار پست های تبریک ازدواج پیج های هواداران محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد گلزار در کنار یک زن سفیدپوش، یکی از چهره های معروف را ترک می کند. دفتر ازدواج در محله پاسداران تهران. آشکار شد. محمدرضا گلزار قبلا ازدواج نکرده بود و مجرد بود.

البته این خبر نه از سوی گلزار تایید و نه تکذیب شد اما او در روزهای بعد تصاویری از خود در لباس دامادی منتشر کرد که به نظر می رسد تایید غیرمستقیم خبر ازدواج او باشد.

دفتر ازدواج مذکور در همان روز استوری را در اینستاگرام خود منتشر کرد که گویا این شایعات را تایید می کرد و سپس در همان روز تصویری از گلزار منتشر شد. عکسی از سفره عقد گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است

همسر محمدرضا گلزار کیست؟

پس از انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار، تصاویری از دختر جوان منتسب به همسر محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این دختر جوان آیسان آقاخانی متولد 1376 در شهرستان زنجان معرفی شده است.

1686408846 491 آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار را بشناسید عکس

طبق ادعای مطرح شده در فضای مجازی، آیسان آقاخانی در عرصه مدلینگ فعالیت می کند و دختر یک تاجر سرشناس است و در سال 1397 با محمدرضا گلزار آشنا شده است و همچنین گفته می شود محمدرضا گلزار با این دختر همکاری داشته است. شرکت پدر به عنوان یک مدل و این آغاز آشنایی آنها بود.

نوشته : آشنایی با آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار + عکس اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.