آیفون ۱۶ پرو مکس احتمالاً از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سونی – Tecrato استفاده خواهد کرد

آیفون ۱۶ پرو مکس احتمالاً از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سونی – Tecrato استفاده خواهد کرد

مقاله ای که آیفون 16 پرو مکس احتمالا از دوربین 48 مگاپیکسلی سونی استفاده می کند، اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپل که همواره سعی کرده خدمات بهتر و گران تری نسبت به نسل قبلی محصولات خود به کاربران ارائه دهد، این بار در آیفون 16 پرو مکس از لنز و سنسور سفارشی 48 مگاپیکسلی سونی با پشتیبانی ADC و DCG 14 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. بیت ها .

طبق اعلام @digitalchatstation، آیفون 16 پرو مکس با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی 1/1.14 اینچی سونی IMX903 با فناوری ترانزیستور دو لایه عرضه می شود و با پشتیبانی ADC و DCG 14 بیتی، این دوربین کیفیت بهتری را ارائه می دهد. تصویری که نسخه قبلی آن یعنی iPhone 15. Pro Max ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: دکمه عکسبرداری آیفون 16 می تواند تنظیمات زوم و فوکوس را ارائه دهد

دوربین آیفون 16 پرو مکس 48 مگاپیکسلی

در ادامه تعهد اپل به استفاده از لنزها و دوربین ها برای عکاسی پیشرفته، آیفون 16 پرو مکس دارای لنز تله فوتو پریسکوپ خواهد بود. با این حال، این گوشی تغییرات قابل توجهی در ظاهر خود دارد. بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است انحنای لبه صفحه نمایش افزایش یابد و مانند یک منحنی ظریف با عمق مساوی به نظر برسد.

علاوه بر این، گمانه زنی مینگ-چی کو نشان می دهد که سری آیفون 16 پرو ممکن است از ماژول های لنز هیبریدی شیشه-پلاستیک 1MG+7P استفاده کند. انتظار می رود آیفون 16 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی باشد، در حالی که نسخه Pro Max دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.9 اینچی خواهد بود.

مینگ چی کو به ارتقای تصویربرداری بزرگ برای آیفون 16 پرو با سنسورهای دوگانه 48 مگاپیکسلی، اولین مورد برای اپل و لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو اشاره می کند. آیفون 16 پرو ممکن است یک لنز تتراپریسم تتراپریسم 120 میلی متری مشابه آیفون 15 پرو مکس ارائه دهد. دوربین های جلو در مدل های سری آیفون 17 با سنسور 24 مگاپیکسلی و لنز 6P برای ارتقاء تنظیم شده اند.

اپل قصد دارد یک دکمه دوربین جدید به نام Nova را به طور خاص برای ویدیو معرفی کند. این دکمه با استفاده از دکمه‌های خازنی و ویژگی‌های سنجش نیرو، مطابق با تعهد مداوم اپل برای بهبود تجربه ضبط ویدیو است.

آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس ساختار تیتانیوم درجه 5 (Ti-6Al-4V) آیفون 15 پرو را حفظ کرده و ظاهری براق و بادوام دارند. علاوه بر این، اپل ممکن است رنگ های جدیدی را برای آیفون 16 معرفی کند.

از نظر عملکرد، مینگ چی کو و جف پو ادغام تراشه A18 Pro، پشتیبانی از Wi-Fi 7 و مودم Snapdragon X75 کوالکام را پیش‌بینی می‌کنند که سرعت دانلود 5G 7.5 گیگابیت بر ثانیه را تضمین می‌کند. همچنین شایعه شده است که این سری دارای باتری 3355 میلی آمپر ساعتی مبتنی بر گرافن و طراحی سلول باتری جدید است که به طور بالقوه شارژ سیمی 40 واتی را امکان پذیر می کند.

از آنجایی که اپل به پیشبرد مرزهای فناوری گوشی های هوشمند ادامه می دهد، آیفون 16 پرو مکس قرار است معیارهای جدیدی را در قابلیت های دوربین و عملکرد کلی تعیین کند.

بیشتر بخوانید:

  • زمان انتشار iOS 17.3 تایید شد
  • هواوی با HarmonyOS وارد جنگ iOS شد
  • با ویژگی های جدید iOS 17.3 آشنا شوید [+ زمان انتشار]

نظر شما در مورد مشخصات دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 16 پرو مکس چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

مقاله ای که آیفون 16 پرو مکس احتمالا از دوربین 48 مگاپیکسلی سونی استفاده خواهد کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.