آیفون ۱۷ پرو و ​​۱۷ پرو مکس به تراشه ۲ نانومتری TSMC مجهز خواهند شد – Tecrato

آیفون ۱۷ پرو و ​​۱۷ پرو مکس به تراشه ۲ نانومتری TSMC مجهز خواهند شد – Tecrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

آخرین گزارش ها نشان می دهد که اپل می خواهد آیفون 17 پرو و ​​17 پرو مکس که سال آینده (احتمالا اواخر شهریور) معرفی خواهد شد، از تراشه 2 نانومتری استفاده خواهد کرد.

اپل به تازگی سری آیفون 16 را معرفی کرده است که از تراشه های A18 و A18 Pro استفاده می کند. تراشه های تولید شده با فناوری 3 نانومتری. اما به نظر می رسد که فناوری تولید تراشه در سال آینده پیشرفته تر خواهد بود.

به گزارش gizmochina، یک منبع خبری Weibo به نام “Mobile Chip Expert” (ترجمه شده از چینی) قبلا ادعا کرده بود که سری آیفون 17 به تراشه های 2 نانومتری مجهز نخواهد شد. در همین حال، گزارش جدیدی از Business Times نشان می دهد که TSMC در سال 2025 تراشه های 2 نانومتری را تولید خواهد کرد و اپل یکی از اولین شرکت هایی خواهد بود که از این فناوری استفاده می کند.

استفاده از تراشه 2 نانومتری در آیفون 17 پرو و ​​17 پرو مکس

انتظار می‌رود نسل بعدی تراشه‌های سری A که به سری آیفون 17 قدرت می‌دهد بر اساس فرآیند 2 نانومتری TSMC ساخته شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا تمام مدل های سری آیفون 17 به این تراشه ها مجهز خواهند شد یا اینکه اپل تنها از این تراشه در مدل های پرو استفاده خواهد کرد.

در مجموع، بر اساس روندی که اپل در سال های اخیر در پیش گرفته است، می توان انتظار داشت که تنها مدل های آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو از تراشه های جدید سری 2 نانومتری A استفاده کنند.

آیفون 17 پرو و ​​17 پرو مکس به تراشه 2 نانومتری TSMC مجهز شده اند

عملکرد تراشه در فناوری ساخت تراشه 2 نانومتری TSMC در مقایسه با فناوری 3 نانومتری این شرکت، 10 تا 15 درصد بهبود می‌یابد یا مصرف برق را 25 تا 30 درصد کاهش می‌دهد، بدون اینکه فرکانس تراشه تغییر کند. با این حال، این فناوری جدید می تواند پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد و بهره وری انرژی مدل های آیفون 17 پرو به ارمغان بیاورد. برای محاسبات با مصرف انرژی کمتر

پیش از این گزارش شده بود که اپل مدل جدیدی به نام اسلیم را در سری آیفون 17 معرفی خواهد کرد که چیزی بین مدل های استاندارد و پرو خواهد بود.

هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که اپل از چه تراشه ای در نسل بعدی آیفون ها استفاده خواهد کرد و این موضوع باعث سردرگمی کاربران در مورد خرید آیفون 16 یا منتظر ماندن برای سری آیفون 17 شده است؟ اگر آیفون ها در ایران رجیستر شده اند، ترجیح می دهید صبر کنید یا آیفون 16 را بخرید؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • تماشا کنید: اولین ویدیوی جعبه گشایی آیفون 16 پرو که عملکرد دکمه کنترل دوربین را نشان می دهد
  • نگاه کنید: نسخه های جدید گلکسی اس 25 پلاس با رنگ خاکستری منتشر شد
  • قیمت شیائومی 15 و 15 پرو بالاتر از سری 14 شیائومی خواهد بود.

مقاله آیفون 17 پرو و ​​17 پرو مکس به تراشه 2 نانومتری TSMC برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.