آینده هوش مصنوعی جدید سیری در کنفرانس WWDC – Tekrato آشکار خواهد شد

آینده هوش مصنوعی جدید سیری در کنفرانس WWDC – Tekrato آشکار خواهد شد

مقاله آینده هوش مصنوعی جدید سیری در کنفرانس WWDC فاش خواهد شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

نیویورک تایمز گزارش داد که خدایان فناوری سرانجام به سیری لبخند خواهند زد و قابلیت های هوش مصنوعی آن در کنفرانس WWDC اپل رونمایی خواهد شد. نقاط ضعف سیری تاکنون بسیار ذکر شده است. امیدواریم با کمک هوش مصنوعی جدید سیری، این دستیار دیجیتال معتبر به جای اینکه ما را مجبور به جستجوی پاسخ صحیح در بین سه سایت پیشنهادی کند، بتواند پاسخی مستقیم و دقیق به ما بدهد.هیچ چیز استرس زاتر از یافتن این مطلب در وب در ازای یک پاسخ ساده نیست. امیدوارم حالتون خوب باشه! این در حالی است که دستیار Google بلافاصله بدون نیاز به جستجوی پاسخ در سایت های پیشنهادی مختلف به شما پاسخ می دهد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سال 2024
  • بهترین گوشی های میان رده 2024

هوش مصنوعی جدید سیری

برای مثال، در پاسخ به این سوال ساده که رزولوشن صفحه نمایش در آیفون استاندارد چقدر است، سه مثال کوتاه از سه وب سایت مختلف ارائه کرد. او در حین پرسیدن همین سوال از دستیار گوگل به سرعت پاسخ را دریافت کرد و گفت که صفحه نمایش آیفون 320 در 480 در 163 پیکسل است که قطری در حدود 3.5 دارد. این پاسخ کامل و بی نقصی است که از یک دستیار مجازی انتظار می رود.

به گزارش نیویورک تایمز، هوش مصنوعی جدید سیری در 10 ژوئن در کنفرانس WWDC ارائه خواهد شد.

همانطور که برنامه ریزی شده بود، در روز موعود اپل اعلام خواهد کرد که سیری به زودی خواهد بود هوش مصنوعی مجهز خواهد شد و به درک درخواست های مختلف کمک می کند.

بر اساس همین گزارش، به نظر می رسد که اپل قصد دارد یک بازسازی بزرگ انجام دهد و سیری را بازسازی کند. این تصمیم پس از جلساتی که کریگ فدریگی و جان جیاناندریا با ChatGPT داشتند گرفته شد.

همه چیز به 10 ژوئن بستگی دارد. زمانی که اپل قرار است تغییرات ایجاد شده در iOS، iPadOS و MacOS را از طریق هوشمندی فاش کند. انتظار می‌رود اپل علاوه بر بهبود سیری، برخی جادوهای هوش مصنوعی را در برنامه‌هایی مانند سیری، سافاری، جستجوی Spotlight، پیام‌ها و ایمیل اعمال کند.

بیشتر بخوانید:

  • گوگل هفته آینده با رقیب خود روبرو خواهد شد
  • OpenAI ابزاری برای تشخیص تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد می کند
  • نظر سام آلتمن در مورد هوش مصنوعی چیست؟ فرصت یا تهدید

منبع: phonearena

مقاله آینده هوش مصنوعی جدید سیری در کنفرانس WWDC فاش خواهد شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.