ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos در دستگاه های Galaxy – Tekrato فعال شده است

ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos در دستگاه های Galaxy – Tekrato فعال شده است

مقاله ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos نیز در گلکسی فعال شد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

گوگل تا به حال ابزارهای زیادی برای ویرایش عکس و فیلم با کمک هوش مصنوعی ارائه کرده است، اما ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos تا به حال، آنها فقط مختص تلفن های پیکسل و مشترکین Google One بودند.تا به حال امکانات زیادی مانند پاک کن جادویی، حذف تاری عکس و پرتره در اختیار بسیاری از کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است. ماه گذشته، گوگل اعلام کرد که ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی گوگل فوتوز را از 15 می 2024 در دسترس عموم قرار می دهد و اکنون به نظر می رسد به وعده خود عمل کرده است.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • Jumnai: از قمر زحل تا صورت فلکی جوزا، داستان انتخاب نام هوش مصنوعی گوگل

ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos

چندین کاربر Reddit اعلام کردند که به ابزارهای ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی Google Photos دسترسی دارند. اگرچه آنها کاربر Google One یا مالک تلفن پیکسل نبودند. این بدان معناست که اکنون می‌توانید از این ابزار در تلفن‌های هوشمند یا دستگاه‌های گلکسی خود استفاده کنید، حتی اگر کاربر Google One نباشید.

جادوی ویرایشگر Google Photos نیز به گوشی های هوشمند سری Pixel 8 محدود شد. خبر خوب بعدی این است که این ویژگی به صورت عمومی نیز در دسترس است. با این حال، اگر یک اکانت گوگل رایگان دارید، به خاطر داشته باشید که می توانید از این ویژگی برای ذخیره تنها ده عکس استفاده کنید. اگر فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، باید Google One را دریافت کنید.

علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده در بالا، افرادی که دستگاه‌های پیکسل قدیمی‌تر، دستگاه‌های غیر پیکسل و حساب‌های Google رایگان دارند باید بتوانند به این ویژگی‌های مبتنی بر Google دسترسی داشته باشند. هوش مصنوعی دسترسی در Google Photos:

  1. رنگ پاپ
  2. افکت HDR برای عکس ها و فیلم ها
  3. پرتره تار
  4. فریم های سینمایی
  5. سبک ها در ویرایشگر کلاژ.
  6. جلوه های ویدیویی
  7. One UI 6.1 همچنین ابزارهای جالبی برای ویرایش عکس و ویدیو ارائه می دهد

اگر از گوشی هوشمند یا تبلت سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را در برنامه گالری سامسونگ ویرایش کنید، که دارای ابزارهای ویرایش بسیار مفیدی است که توسط Galaxy AI پشتیبانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی

منبع: sammobile

مقاله ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos نیز در گلکسی فعال شد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.