احمد ایزدی خواننده را بیشتر بشناسید

images 1713609996 66239d0c63e14

احمد ایزدی خواننده و ترانه سرا مارکت ایران که به تازگی با انتشار آهنگ هایش برای مردم خاطره سازی کرده است. در مقاله امروز وی را بیشتر می شناسیم و با آهنگ هایش نیز آشنا می شویم.

 

زندگی نامه احمد ایزدی

احمد ایزدی شادانلو در چهاردهمین روز از خرداد ماه سال ۱۳۶۶، در شهرستان شهریار از توابع استان تهران، چشم به جهان گشود. وی هم اکنون ساکن مشهد می باشد. او بزرگ شده موسیقی سنتی می باشد چرا که نزد پدر بزرگوارشان که علاقه زیادی به موسیقی سنتی داشته، او نیز به این سبک موسیقی گرایش پیدا کرد. همین علاقه باعث شد تا نزد استاد بزرگی همچون محسن ذوالفقاری در دوران خدمت سربازی و سپس نزد اساتیدی همچون استاد شاکری، استاد خراسانی و .. آواز را فرا بگیرد. احمد ایزدی متاهل می باشد و دارای ۳ فرزند و شغل اصلی اش رستوران داری ست. تحصیلاتش دیپلم برق، و لیسانس گردشگری می باشد و در رشته مدیریت کسب وکار نیز دارای مدارک MBA و DBA می باشد.

احمد ایزدی

از سال ۱۳۹۰ بود که با شرکت در مراسم های جشن و عروسی و مجالس و برنامه های شهری شهرداری پا به این مسیر گذاشت. پس از مدتی در سال ۱۳۹۶ به صورت حرفه ای قدم نهاد و اولین موزیکش را به نام تصویر به بازار موسیقی عرضه کرد. این آهنگ را با همکاری علی منتظری و علیرضا هاشمی به بازار منتشر کرد. پس از این موزیک نیز با موسیقی دانان مطرحی مثل داریوش اقدامی، مهران تقی زاده، حامد عبدالهی، هیراد نیکنام، مسعود نوروزی، و .. همکاری کرد. هیت ترین آهنگ وی نیز موزیک عشق دلم می باشد که خیلی در بازار مارکت موسیقی مطرح شد. در زیر قسمتی از متن ترانه آهنگ عشق دلم را مشاهده می کنید:

یجور نگام میکنی آخه دست دل من میلرزه

بخند تو قرون خنده هات که به یه دنیا میارزه

بخند منم محو تو فقط بیا این دلو جمعش کن

عشقت مثل ظهر تابستون بیا گرماتو کمش کن

احمد ایزدی

تبلیغات:‌ دانلود سریال اکازیون – روی لینک کلیک کنید: https://tvioon.net/occasion

احمد ایزدی تاکنون خالق قطعاتی همچون تصویر، دوری، عشق دلم، دل منم حرم میخواد، رفیق، لجبازی، مهره مار ، رویا و .. بوده است.

تولید آلبوم رویا

وی در حال حاضر در صدد تولید جدیدترین آلبوم خود می باشد که این آلبوم به نام رویا می باشد و تا پایان سال جاری تکمیل شده و منتشر خواهد شد. در این آلبوم از موسیقی دانانی همچون حامد عبدالهی، داریوش اقدامی بهره گرفته شده است. این آلبوم با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر خواهد شد. این آلبوم بسیار قطعات متفاوت و قوی را دارد و بی شک جزو بهترین آلبوم های سال خواهد بود. اطلاعات بیشتر درباره آلبوم رویا از احمد ایزدی از طریق تریبون های شخصی و رسمی ایشان قابل پیگیری می باشد. قطعات این آلبوم از موزیک های شاد و پرانرژی تا موزیک های احساسی و غمگین را داراست و می تواند هر سلیقه ای را به طرف این آلبوم بکشاند. توانایی و وسعت صدایی احمد ایزدی در خواندن به گونه ای می باشد که می تواند به راحتی در موزیک های شاد و غمگین به خوبی عمل کند. همین امر باعث شده تا این خواننده خیلی سریع به اهدافی که در نظر دارد برسد. 

اجرای زنده

هم اکنون احمد ایزدی در شهر مشهد در حال اجرای زنده موسیقی های سنتی را با همراهی استاد اسکندری نوازنده سرشناس تار و سه تار، و بچه های گروه دانشکده موسیقی خراسان می باشند. این اجراها بعضا در بسیاری از سالن های مشهد انجام شده اند که احمد ایزدی به عنوان خواننده در این گروه نیز همکاری می کند. قطعا به زودی خبر های خوشی از اولین کنسرت رسمی احمد ایزدی نیز خواهیم شنید.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.