اخبار امیدوارکننده از هتل ورزشکاران ایرانی در ترکیه; افزایش امید به بقای آنها – بازیگرها

اخبار امیدوارکننده از هتل ورزشکاران ایرانی در ترکیه;  افزایش امید به بقای آنها – بازیگرها

اخبار امیدوارکننده از هتل ورزشکاران ایرانی در ترکیه; ظهور امید برای بقای او اولین بار در وبسایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

هنگام آواربرداری از بخشی از هتل ورزشکاران ایران، اخبار امیدوار کننده از هتل ورزشکاران ایرانی در ترکیه شنیده می شود احتمال زنده ماندن ورزشکاران ایرانی افزایش یافت.

با اعلام رسانه های داخلی، امیدها برای زنده یافتن ورزشکاران ایرانی افزایش یافته است. اعلام شد 5 نفر از زیر آوار بیرون آمده اند که سه نفر از آنها زنده هستند.

اخبار امیدوار کننده از هتل ورزشکاران ایرانی در ترکیه

امید به بقای آنها را افزایش دهید.

هتل برای ورزشکاران ایرانی در ترکیه
هتل برای ورزشکاران ایرانی در ترکیه

محبوس شدن مهدی سعیدوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مطرودی در زیر آوار هتلی در شهر مالاتیا موجی از نگرانی را در جامعه ورزش ایران و خانواده هایشان ایجاد کرده است.

این سه ورزشکار از اعضای تیم فوتبال مالاتیا اسپور ترکیه هستند که پس از زلزله ترکیه مفقود شده و زیر آوار هتل محل اقامت خود محبوس شدند.

دیروز خبری مبنی بر ارسال پیامک از سوی برخی ورزشکاران در رسانه ها منتشر شد که پس از آن جعفر عسکری شایعه پیامک زدن محمدرضا میراحمدی از زیر آوار را تکذیب کرد.

سید محمد شروین اسبقیان نیز اعلام کرد که هنگام تماس با این ورزشکاران تلفن ها زنگ خورد اما پاسخ ندادند. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظر شما در مورد سلامتی شما در اسرع وقت هستیم.

تخریب این هتل و ریزش ساختمان های مجاور، آواربرداری برای نجات این سه ورزشکار ایرانی را با مشکل مواجه کرده است اما بر اساس اخبار موثق منابع محلی، پنج نفر از زیر آوار هتل نجات یافته اند. ، و سه نفر از آنها زنده هستند. بقای این افراد امید به بقای سه فوتبالیست ایرانی را بالاتر از گذشته کرده است.

احتمال بقای ورزشکاران ایرانی.

بیشتر بخوانید:

  • ناپدید شدن چند فوتبالیست ایرانی پس از زلزله مهیب ترکیه
  • زمین لرزه شدیدی به بزرگی 5.8 ریشتر در روسیه رخ داد
  • فوری: تمدید فرصت افتتاح حساب در قرعه کشی ایران خودرو
  • فوری: سد آتاتورک پس از زلزله شدید ۷.۸ ریشتری ترکیه ترک خورد!
  • روایت علی قلی زاده فوتبالیست از زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه

اخبار امیدوارکننده از هتل ورزشکاران ایرانی در ترکیه; ظهور امید برای بقای او اولین بار در وبسایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر نوشته شد. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.