«ادل» خانه ۶۰ میلیون دلاری اش را به کلی ویران کرد!

«ادل» خانه ۶۰ میلیون دلاری اش را به کلی ویران کرد!

ادل خواننده بریتانیایی خانه 58 میلیون دلاری را که از سیلوستر استالونه بازیگر مشهور هالیوود برای بازسازی خریده بود را به کلی ویران کرد!

به بازیگرها – ادل که بیش از یک سال پیش عمارت 58 میلیون دلاری سیلوستر استالونه را خریده بود، سرانجام بازسازی آن را آغاز کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، ادل پروژه بزرگی را برای بازسازی عمارت 58 میلیون دلاری خود آغاز کرده است. این خواننده 35 ساله بیش از یک سال پیش این ملک عظیم را خرید و با نامزدش ریچ پل نقل مکان کرد.

تصاویر جدید از این عمارت نشان می دهد که تنها بدنه اصلی بنا باقی مانده است.

ادل این خانه 8 خوابه را با 37.7 میلیون دلار وام خرید. او در ژوئن گذشته برای بازسازی و تعمیر این خانه به اداره ساختمان و ایمنی لس آنجلس فرستاده شده است.

تغییرات اساسی خواننده در عمارت سابق سیلوستر استالونه!

به نظر می رسد تنها بخشی از خانه سابق سیلوستر که دست نخورده باقی مانده است مجسمه شخصیت معروف او راکی ​​باشد. این ژست نمادین این بازیگر در بالای پله های موزه هنر فیلادلفیا است.

طبق گزارش ها، ملک سابق سیلوستر، زمانی که برای فروش گذاشته شد، مملو از آثار هنری مربوط به دو شخصیت محبوب این بازیگر، رمبو و راکی ​​بود.

به نظر می رسد ادل از طرفداران این آثار هنری نبود.

این ملک عظیم دو هزار متر مربعی در زمینی به مساحت 3.5 هکتار واقع شده است. این ملک دارای ویژگی مثبت حریم خصوصی نیز می باشد.

در اطراف این ملک فقط تپه ها و درختان سبز وجود دارد. قبل از بازسازی ادل، خانه درهای فرانسوی قوسی در اتاق نشیمن داشت.

همچنین یک تراس در فضای باز با یک استخر بزرگ و یک قسمت نشیمن سنگ فرش شده.

این خانه همچنین دارای یک سالن بدنسازی، یک سالن سینما، یک آشپزخانه بزرگ و حتی یک اتاق مخصوص سیگار است.

«ادل» خانه 60 میلیون دلاری اش را به کلی ویران کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.