ارتباط دائمی یا هرج و مرج دائمی؟ پورتال نیویورک به دوبلین بسته شد! – بارها و بارها

ارتباط دائمی یا هرج و مرج دائمی؟  پورتال نیویورک به دوبلین بسته شد!  – بارها و بارها

ارتباط دائمی یا هرج و مرج دائمی؟ پورتال نیویورک به دوبلین بسته شد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پورتال نیویورک به دوبلین که قرار بود یک پیوند ویدئویی دائمی بین دو شهر را فراهم کند، به دلیل حوادث رفتار نامناسب موقتاً متوقف شد. این پورتال ها که اخیراً در این دو شهر نصب شده اند به ساکنین این امکان را می دهند که به صورت عمومی و مستمر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.در ابتدا شهروندان با علاقه و خوش بینی از این پورتال ها استقبال کردند و با نصب پنل های خوش آمدگویی سعی در برقراری روابط دوستانه داشتند. اما با گذشت زمان شرایط تغییر کرد و شاهد رفتارهای نامناسب برخی افراد بودیم. به گفته منابع خبری، برخی افراد با انجام رفتارهای نامناسب مانند درآوردن لباس در مقابل دوربین سعی در جلب توجه داشتند.


بیشتر بخوانید:

  • وزیر ارتباطات: بیش از 96 درصد روستاها به اینترنت متصل بودند
  • بررسی سرعت اینترنت همراه اول و ایرانسل؛ افزایش سرعت کاغذ!

پورتال از نیویورک به دوبلین به تعطیلات رفت!

در یک مورد گزارش شده، شخصی در دوبلین فیلمی از حملات 11 سپتامبر را از طریق پورتالی به نیویورک نشان داد. این رفتارها باعث شد تا مسئولان هر دو شهر تصمیم به توقف موقت پروژه بگیرند تا راهکارهای مناسب برای کنترل این وضعیت بیابند.

سخنگوی شورای شهر دوبلین در گفتگو با رسانه ها تأیید کرد که با وجود تعداد زیاد تعاملات مثبت، برخی رفتارهای نامناسب نیز مشاهده شده است. وی افزود: اقدامات فنی لازم برای جلوگیری از حوادثی از این دست در آینده در دستور کار قرار دارد، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

بیشتر بخوانید:

  • انتظار قطعی اینترنت در روزهای آینده یک طوفان خورشیدی نزدیک است
  • وزیر ارتباطات: تعداد سایت های اینترنت 5G به 1500 می رسد
  • علت قطعی اینترنت در ایران مشخص شد. حملات سایبری و زیرساخت های ضعیف

ارتباط دائمی یا هرج و مرج دائمی؟ پورتال نیویورک به دوبلین بسته شد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.