ارسال پیامک از طریق ماهواره احتمالا برای کاربران آیفون رایگان نخواهد بود – Tekrato

ارسال پیامک از طریق ماهواره احتمالا برای کاربران آیفون رایگان نخواهد بود – Tekrato

مقاله ارسال پیامک از طریق ماهواره احتمالا برای کاربران آیفون رایگان نخواهد بود اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در سال 2022، اپل اتصال ماهواره‌ای را به مدل‌های آیفون 14 اضافه کرد تا ویژگی جدیدی به نام «SOS اضطراری از طریق ماهواره» ارائه کند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با خدمات اضطراری در مناطق بدون پوشش شبکه تلفن همراه تماس بگیرند. در آن زمان، اپل آن را به مدت دو سال رایگان کرد، اما سپس دوره آزمایشی را تا سال 2025 تمدید کرد.در حال حاضر با iOS 18 کاربران آیفون حتی می توانند از طریق ماهواره پیامک ارسال کنند. اما آیا اپل این سرویس را برای همیشه رایگان نگه می دارد؟ با توجه به هزینه های بالا و سرمایه گذاری های کلانی که اپل در این زمینه انجام داده است، بعید است که این سرویس های جذاب و رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد.


بیشتر بخوانید:

  • iOS 18 در مورد استفاده از شارژر کند هشدار می دهد
  • آنچه در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در سال 2024 ارائه شد؛ از هوش اپل تا iOS 18

ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره چگونه کار می کند؟

ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره او توسط تیم های جستجو و نجات به عنوان یک «تغییرگر بازی» توصیف شده است و امدادرسانی های متعدد هلیکوپتر به او نسبت داده شده است. این ویژگی از زمان راه اندازی خود جان بسیاری را نجات داده و همچنان ادامه دارد.

زمانی که کاربر یک پیام اضطراری ارسال کنید ، آیفون برای اتصال به ماهواره ها چند سوال وضعیت می پرسد که ممکن است چند دقیقه طول بکشد. سپس تمامی این اطلاعات به مراکز منتقل می شود و کارشناسان از طرف کاربر درخواست کمک می کنند. متن کامل این اطلاعات را می توان با مخاطبین اضطراری کاربر نیز به اشتراک گذاشت.

سال گذشته شرکت اپل قابلیت های ماهواره ای آیفون با ویژگی جدید “امداد جاده ای” گسترش یافت تا کاربران بتوانند با ارائه دهندگان خدمات امداد جاده ای مانند AAA و Verizon در ایالات متحده از طریق ماهواره در صورت عدم اتصال به شبکه تماس بگیرند. همچنین اعلام شد که خریداران آیفون 14 یک سال دیگر از خدمات ماهواره ای رایگان دریافت خواهند کرد.

آیا اپل برای ویژگی های ماهواره ای خود هزینه می گیرد؟

با این حال، iOS 18 ممکن است همه اینها را تغییر دهد. زیرا نسخه جدید سیستم عامل آیفون این امکان را فراهم می کند که در صورت عدم وجود وای فای یا شبکه تلفن همراه، از طریق اتصال ماهواره ای به هر فردی پیامک ارسال کند. این ویژگی در نسخه بتا 1 کار نمی کند و اپل هنوز چیزی در مورد قیمت آن نگفته است.

مسئله این است که خدمات ارتباطی ماهواره ای گران هستند. اپل 450 میلیون دلار در زیرساخت ها برای پشتیبانی از پیام های اضطراری از طریق ماهواره سرمایه گذاری کرده است. Globalstar، شریک ارتباطات ماهواره ای اپل، ماهانه حدود 12 دلار برای ارائه خدمات اولیه اضطراری در دستگاه های خود دریافت می کند. این اشتراک برای کسانی که می خواهند پیامک نامحدود ارسال کنند گرانتر است.

با توجه به این موضوع، دو احتمال وجود دارد: اپل می‌تواند طبق برنامه‌ریزی اولیه، برای همه ویژگی‌های ماهواره‌ای اشتراک هزینه کند، یا می‌تواند به‌طور خاص برای ارسال پیامک از طریق ماهواره، که می‌تواند تعادلی بین دریافت پول برای زیرساخت‌ها و جلوگیری از آسیب ایجاد کند، هزینه کند. . به تصویر شرکت با محدود کردن ویژگی‌های حیاتی.

در دنیای ایده آل، همه این ویژگی ها باید برای همیشه رایگان باشند، اما اپل یک شرکت خدماتی نیز هست. به عنوان مثال، شما می توانید ویژگی های ماهواره آیفون آن را به عنوان بخشی از بسته Apple One ارائه دهید، که می تواند مشوق های بیشتری را برای مردم فراهم کند تا برای تمام خدمات اپل به طور همزمان پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر
  • ضبط تماس در آیفون بدون برنامه
  • بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای آیفون
  • بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی اندروید و آیفون

منبع: 9to5mac

مقاله ارسال پیامک از طریق ماهواره احتمالا برای کاربران آیفون رایگان نخواهد بود اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.