ارسال پیام بین گوشی های اندروید و آیفون با سرویس RCS – Tekrato آسان تر می شود

ارسال پیام بین گوشی های اندروید و آیفون با سرویس RCS – Tekrato آسان تر می شود

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

یکی از قابلیت های پیشرفته ای که به گوشی های آیفون با آخرین نسخه IOS اضافه شده است، پشتیبانی از RCS (Rich Messaging Service) است. این ویژگی ارتباط بین دستگاه‌های اندروید و کاربران آیفون را از طریق برنامه‌های پیش‌فرض Google Messenger و Messages در iOS بهبود می‌بخشد.

اطلاع رسانی کند ساموبیلRich Communication Services (RCS) نمونه پیشرفته ای از SMS و MMS با امکانات بیشتر است. این ویژگی ها شامل ارسال فایل های حجیم، نمایش وضعیت نوشتن، تایید خواندن پیام و ارسال پیام از طریق وای فای و اینترنت موبایل است.

آپدیت جدید iOS 18 و ویژگی پیام رسانی پیشرفته سرویس RCS برای آیفون

گوگل سال ها پیش این استاندارد را معرفی کرده بود، اما اپل پشتیبانی آن را به دیروز و با عرضه نسخه جدید IOS موکول کرده بود.

با فعال شدن استاندارد RCS زمانی که یک کاربر اندرویدی بخواهد برای کاربر آیفون پیامی ارسال کند در قسمت ورودی پیام کلمه پیام RCS را مشاهده می کند. از طرف دیگر، کاربر IOS پیام متنی · RCS را در برنامه Messages مشاهده خواهد کرد.

این قابلیت به صورت پیش فرض در iOS 18 فعال است و نیازی به تنظیم دستی ندارد. با این حال، کاربر می تواند آن را از طریق Settings > Apps > Messages مدیریت کند.

با وجود اینکه سیستم عامل جدید اپل یکی از بزرگترین پیشرفت ها را تجربه می کند، رمزگذاری سرتاسر بین کاربران اندروید و iOS از طریق سرویس RCS هنوز فعال نشده است و فقط در برخی مناطق و اپراتورها قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید:

  • iOS 18 امروز با ویژگی های جدید راه اندازی شد. ارائه ویژگی ها
  • قابلیت Activation Lock در iOS 18. ویژگی جذابی که از سرقت آیفون جلوگیری می کند!
  • برنامه دوربین در iOS 18; تغییرات و عملکردهای جدید اپلیکیشن دوربین در نسخه جدید iOS

مقاله ارسال پیام بین گوشی های اندروید و آیفون با سرویس RCS برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.