ازدواج این سلبریتی ها به یک سال هم نرسید!

ازدواج این سلبریتی ها به یک سال هم نرسید!

برخی از بازیگران و مشاهیر سینما و تلویزیون ایران ازدواجشان به یک سال هم نرسید و از یکدیگر جدا شدند.

به گزارش صبح به نقل از سوربان، برخی از ازدواج های کوتاه مدت سلبریتی ها که به جدایی ختم شد را مرور می کنیم.

ماجرای ازدواج مهدی کوشکی و ریحانه پارسا

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی از او بود. وی گفت: اسفند 1396 با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواجمان سفید بود.

من تا به حال با کوشکی ازدواج نکرده ام و شناسنامه ام سفید است. باید به همه می گفتم که ازدواج کرده ام تا از چشم همکارانم دوری کنم.

ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری به یک سال هم نرسید.

باید بگم شوهر دارم به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام تا سالم باشم. اما وقتی رابطه ما عمومی شد، تماس های تلفنی شروع شد و…

در ادامه این گفتگو ریحانه پارسا به صدور قرار قضایی برای خود اشاره کرد و گفت:

ازدواج هدا تهرانی و هومن بهمنش به یک سال هم نرسید.

من در ایران 4 حکم کیفری داشتم. قرار شد به جرم جریحه دار کردن عفت عمومی یک سال به زندان بروم. به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم.

فشار زیادی روی من بود اما به جای زندان به دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدم. بعد از آن چمدانم را بستم و به ترکیه مهاجرت کردم و تا صد سال دیگر برنمی گردم.

ازدواج متین ستوده و علی زندی به یک سال هم نرسید.

وی در ادامه به حادثه نجات مهدی کوشکی اشاره کرد و گفت:

یک بار خواب بودم و به طور اتفاقی دست و بینی ام را با دستم پوشاندم و داشتم خفه می شدم که مهدی کوشکی دستم را کشید و من خودم را خفه کرده بودم.

ازدواج این سلبریتی ها به یک سال هم نرسید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.