استارلینک درآمد ۶٫۶ میلیارد دلاری را با ۴ میلیون مشترک پیش بینی کرده است – بازیگرها

استارلینک درآمد ۶٫۶ میلیارد دلاری را با ۴ میلیون مشترک پیش بینی کرده است – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گاوین شاتول، مدیرعامل اسپیس ایکس در جلسه کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان اعلام کرد که سرویس اینترنت ماهواره ای Starlink اکنون 4 میلیون مشترک دارد.این شرکت در طول نشریه ای در شبکه X. با این حال، Starilink خدمات اینترنت پرسرعت ماهواره ای خود را در بیش از 100 کشور و منطقه ارائه می دهد.

سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک

سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک آزمایشی خود را در اکتبر 2020 آغاز کرد و در دسامبر 2022 به یک میلیون مشترک رسید. به نظر می رسد این شرکت همچنان در مسیر رشد قرار دارد زیرا از اواخر ماه می توانسته است یک میلیون مشتری جدید جذب کند.

    سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک

نقش Starlink در اکتشاف فضایی SpaceX

پیش بینی می شود درآمد حاصل از این سرویس در سال جاری به 6.6 میلیارد دلار برسد که در مقایسه با 1.4 میلیارد دلار در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. استارلینک همچنین نقش مهمی در برنامه های اکتشاف فضایی اسپیس ایکس ایفا می کند و درآمد حاصل از خدمات آن به توسعه موشک های Starship قابل استفاده مجدد کمک می کند.

تسلط استارلینک بر رقبای خود در بازار اینترنت ماهواره ای

سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک که سرعت رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است، سهم قابل توجهی از بازار را از رقبایی مانند Viasat و SES گرفته است و به نظر نمی رسد تا مدت ها رقیب جدی برای این پروژه وجود داشته باشد.

اگرچه پروژه های دیگری مانند کویپر آمازون در حال ساخت هستند، اما تا زمانی که شرکت های دیگر خدمات تجاری خود را آغاز کنند، اسپیس ایکس جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • اولین گزارش Transparency X پس از مالکیت ایلان ماسک منتشر شد
  • سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری اسپیس ایکس در ویتنام: گامی به سوی آینده
  • ویژگی جدید شبکه اجتماعی X; کاربران مسدود شده همچنان می توانند پست های عمومی را مشاهده کنند
  • اختلافات ایلان ماسک با بریتانیا تشدید شد. واکنش تند ایلان ماسک به دعوت نشدن به اجلاس سرمایه گذاری بریتانیا

پست پیش بینی استارلینک با 4 میلیون مشترک درآمد 6.6 میلیارد دلاری اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/