استایل جذاب و جذاب ساخته ژان هانده ارشل و ارس بولوت اینملی + [تصاویر جذاب] – فیگر

9 4

استایل جذاب و جذاب ژان هانده ارشل و ارس بولوت اینملی + [تصاویر جذاب] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

مدل شلوار جین هانده ارچل و سایر بازیگران همیشه در کانون توجه طرفدارانشان بوده اند. در این پست تصاویری جذاب از زیباترین بازیگر زن ترکیه ای با لباس های جین را مشاهده کنید.

مدل شلوار جین هانده ارچل

هانده ارچل با خبرنگاران در اتیلر مصاحبه کرد و گفت که آیا پروژه جدیدی دارد یا خیر:

در حال حاضر با خانواده ام وقت می گذرانم، چون می خواهم در زمان مناسب اتفاقی بیفتد، کمی صبر می کنم. من صحنه را دوست دارم!

هانده ارچل با لباس جین:

استایل پربار هانده ارچل با مجموعه های جین جذاب

شلوار جین آراس بلوت اینملی و هانده ارچل

هانده ارچل با لباس جین
شلوار جین آراس بلوت اینملی و هانده ارچل

اما طبق اخبار جدید او در دو سریال یکی برای فاکس ترکیه و دیگری برای دیزنی پلاس حضور خواهد داشت. او در این مجموعه تلویزیونی با بوراک دنیز شریک سابقش همبازی می شود و در سریال وب نقش یک پری دریایی را بازی می کند.

هند ارچل او یکی از بازیگران و مدل های ترکیه ای با اندام متناسب است که چهره بسیاری از برندها بوده است. به همین دلیل می‌توانید از عکس‌ها یا پست‌های اینستاگرام آن‌ها برای استایل خود ایده بگیرید.

  • بهترین فیلم ها و سریال های ارس بولوت در مالی و هانده ارچل

هانده چهره تبلیغاتی بسیاری از برندهای پوشاک بوده و زمانی در تبلیغات پوشاک دفاکتو در کنار ارس بلوط اینملی حضور داشته است. این بازیگر زیباست و اندام متناسبی دارد و به همین دلیل است که بیشتر لباس ها بر تن او زیبا به نظر می رسند.

شلوار جین آراس بلوت اینملی و هانده ارچل
شلوار جین آراس بلوت اینملی و هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر جوان ترکیه ای است که با بازی در سریال دختران خورشید وارد حرفه بازیگری شد. وی سپس با بازی در نقش حیات در سریال عشق حرف حالش منیشه به شهرت رسید. آخرین سریالی که او در آن حضور داشت سریال Tocas a mi Puerta است.

  • دانلود بهترین والپیپرهای Burak Uzchivit و Hande Erchel + [معرفی بهترین آثار]

او به غیر از بازیگری، یک مدل نیز هست و در آگهی های تبلیغاتی زیادی ظاهر شده است. کاهش وزن و تناسب اندام هانده تاثیر زیادی در افزایش زیبایی و شهرت او داشت. یکی از محبوب ترین صفحات اینستاگرام در ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

هانده ارچل در 24 نوامبر 1993 در شهر Bandirma متولد شد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دوشیزه ترکیه در سال 2012 و همزمان با بازی در سریال چکاوک وارد حرفه مدلینگ شد. سال گذشته عنوان زیباترین زن مسلمان به او اعطا شد.

  • کمک به هانده ارچل بازیگر زیبای ترکیه ای به زلزله زدگان [لایو هانده و بوراک دنیز]

لباس و مدل لی هانده ارچل

مدل شلوار جین هانده ارچل

درباره هانده ارچل:

  • محبوب ترین فیلم ها و سریال های Burak Ozcivit + [کمک‌های او به زلزله ترکیه]
  • بهترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل
  • هانده ارچل شادی را در چه می بیند؟ + [گیف های جذاب بازیگر زیبای ترک]
  • شلوار چرمی سکسی و کت مشکی هانده ارچل با کلاسش + [عکس]
  • طولانی ترین فیلم ها و سریال های کرم بورسین و به اشتراک گذاشته شده با هانده ارچل
  • درخواست کمک هانده ارچل و بوراک دنیز در لایو اینستاگرام برای زلزله زدگان
  • دانلود زیباترین گیف های هانده ارچل + [تعریف عشق از زبان او]
  • تعریف عشق از زبان هانده ارچل + [خفن ترین بک‌گراندها]

استایل جذاب و جذاب ژان هانده ارشل و ارس بولوت اینملی + [تصاویر جذاب] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.