استایل زیبا و ژست زیبای شاهرخ اصطخری و همسرش در شب یلدا.

استایل زیبا و ژست زیبای شاهرخ اصطخری و همسرش در شب یلدا.

استایل زیبا و ژست زیبای شاهرخ اشتخری و همسرش در شب یلدا سر و صدای زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به پا کرده است.

عکس شاهرخ اشتخری و همسرش در شب یلدا

شاهرخ اشتخری و همسرش در شب یلدا
شاهرخ اشتخری و همسرش در شب یلدا
  • فیلم وقتی شهاب حسینی ابی را بازی می کند را ببینید!

شاهرخ اصطخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 23 مهر 1359 در تهران به دنیا آمد.

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی از آنها در خارج از کشور و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی و از علاقه مندان به تحصیلات دانشگاهی بوده که باعث شد شاهرخ اصطخری در رشته ی تحصیلی تحصیل کند. مهندسی صنایع علیرغم علاقه اش به بازیگری.

پدر شاهرخ اشتخری اصالتاً فارس است و نام خانوادگی اشتخری برگرفته از محل زندگی اجداد خاندان اشتخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان یکی از دوستداران فوتبال بود و مدتی فوتبال را به طور جدی دنبال می کرد اما به دلیل مخالفت پدرش و اصرار او برای تحصیل، این رشته را رها کرد و پس از بازیگری به بوکس روی آورد، اما آسیب های احتمالی. این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شاهرخ اصطخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند. سپیده بزمی پور همسر این بازیگر است که در بلژیک بزرگ شده است.

خانواده سپیده بزمی پور همسر این بازیگر مقیم بلژیک هستند و این زوج دو فرزند خود را در آنجا به دنیا آوردند.

شاهرخ اصطخری 26 مرداد 1391 برای اولین بار پدر شد و دخترش پناه به دنیا آمد.

نبات دومین دختر شاهرخ اشتری است که در 19 آبان 1376 در بلژیک به دنیا آمد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اشتخری صفحه ای در اینستاگرام برای فرزندانش راه اندازی کرده و عکس های آنها را در این صفحه به اشتراک می گذارد.

نوشته شده به سبک زیبا و ژست زیبای شاهرخ اشتخری و همسرش در شب یلدا اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.