استراتژی مدیریت تغییر در OpenAI؛ سام آلتمن حذف شد – بازیگرها

استراتژی مدیریت تغییر در OpenAI؛  سام آلتمن حذف شد – بازیگرها

استراتژی مدیریت تغییر در OpenAI؛ Sam Altman Dropped اولین بار در وب سایت Tekrato: Living with Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تغییر استراتژی مدیریت در OpenAI این امر منجر به برکناری سام آلتمن، مدیرعامل این شرکت هوش مصنوعی شد. وقتی ChatGPT روح خود را از دست می دهد.

همانطور که ربات چت هوش مصنوعی ChatGpt به اولین تولد خود نزدیک می شود، تغییر در استراتژی مدیریت در OpenAI منجر به برکناری مدیر عامل غول هوش مصنوعی، سم آلتمن شده است. مطمئناً از سال گذشته تاکنون، دوستداران فناوری بارها نام آلتمن را شنیده و اخبار مربوط به این کارآفرین آمریکایی را خوانده اند.

او و شرکت متنوعش با تولید و معرفی چت بات ChatGPT موجی در دنیای فناوری ایجاد کردند و باعث ایجاد مدل های مختلف هوش مصنوعی و توسعه نجومی این فناوری شدند. اما اخیراً مدیر عامل OpenAI به مردم در مورد خطرات استفاده از هوش مصنوعی و تأثیر آن بر آینده بشریت هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف

تغییر استراتژی مدیریت در OpenAI

OpenAI رسما با انتشار بیانیه ای سام آلتمن مدیرعامل این شرکت بزرگ برکنار شد.

شرکت هوش مصنوعی OpenAI که یکی از بزرگترین شرکت های هوش مصنوعی در جهان است، در اقدامی غیرمنتظره از اخراج سم آلتمن خبر داد. OpenAI خالق چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT است که اکنون نامی آشنا در دنیای فناوری به حساب می آید.

بیانیه OpenAI تا حدی می گوید که این نتیجه بررسی دقیق هیئت مدیره است.

اما در واقعیت، آنچه که منجر به برکناری آلتمن از سمت مدیر عامل OpenAI شد، عدم صداقت این شخص در برخورد با هیئت مدیره است. و این اخلاق آلتمن را به ناتوانی در انجام وظایف خود سوق داد. در ادامه بیانیه آمده است:

هیئت مدیره دیگر به توانایی آلتمن برای ادامه رهبری OpenAI اعتماد ندارد.

تغییر استراتژی مدیریت در OpenAI
تغییر استراتژی مدیریت در OpenAI

اکنون سام آلتمن دیگر جایی در OpenAI ندارد میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری OpenAI به طور موقت به صندلی مدیر عامل تکیه دهید تا زمانی که جایگزین مناسبی برای پست مدیر عامل پیدا شود. به زودی جستجو برای مدیر عامل مناسب آغاز خواهد شد.

منابع آگاه گزارش دادند که هیچ یک از کارکنان OpenAI از اخراج سام آلتمن اطلاعی نداشتند و زمانی متوجه شدند که این شرکت بیانیه ای صادر کرد.

قطعا اخراج آلتمن که بسیاری او را با تصویر او OpenAI می دانند، شوک عجیبی برای طرفداران این شرکت و اهالی فناوری است. صنعت هوش مصنوعی در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین چهره های خود را از دست داده است و مشخص نیست جایگزین او تا چه حد در بین کاربران محبوب خواهد بود.

اخراج سم آلتمن همه را شوکه کرد در حالی که این شخصیت معروف چند روز پیش در رویدادی اختصاصی به نام «کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI» ابزارهای جدیدی برای ساخت و ساز ارائه کرد. نسخه های اختصاصی ChatGPT پرداخت.

باید بدانید که مایکروسافت اولین و بزرگترین سرمایه گذار هوش مصنوعی این شرکت است. این غول نرم افزاری جهانی با انتشار بیانیه ای از ادامه همکاری خود با این شرکت هوش مصنوعی خبر داد. این بیانیه می گوید:

ما یک همکاری طولانی مدت با OpenAI داریم و مایکروسافت همچنان به میرا و تیمش متعهد است زیرا ما نسل بعدی هوش مصنوعی را برای مشتریان خود ارائه می کنیم.

تغییر استراتژی مدیریت در OpenAI

الون ماسک آنها زمانی این شرکت را به همراه سام آلتمن (از بنیانگذاران OpenAI) اداره می کردند. این دو تاجر آمریکایی جزو روسای هیئت مدیره این شرکت بودند، اما ماسک در سال 2018 OpenAI را ترک کرد و در تسلا، بزرگترین سازنده خودروهای الکتریکی جهان مشغول به کار شد. ماسک اکنون شرکت هوش مصنوعی خود را به نام “x.AI” دارد.

علاوه بر این، OpenAI در بیانیه خود اشاره کرده است که گرگ براکمن، یکی از بنیانگذاران او دیگر به عنوان رئیس هیئت مدیره شناخته نمی شود. اما او همچنان روی OpenAI کار می کند.

قبلا اعلام شده بود که سم آلتمن به دنبال جایگزینی انسان با هوش مصنوعی است و او قصد دارد این فناوری را چنان پیشرفته کند که دیگر جایی برای انسان در تجارت نباشد.

اما از سوی دیگر او معتقد است هوش مصنوعی جایگزین بسیاری از مشاغل خواهد شد و نسبت به اخراج انسان ها توسط این فناوری هشدار داد. واضح است که با پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی، جایگاه انسان در مشاغل به طور فزاینده ای در خطر است.

بیشتر بخوانید:

  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد
  • شرکت OpenAI مدعی ساخت ابزاری با ظرفیت شناسایی 99 درصد از تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی است

نظر شما در مورد اخراج سم آلتمن از مدیرعاملی OpenAI چیست؟ آیا برکناری او مسیر توسعه فناوری هوش مصنوعی را تغییر خواهد داد؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

استراتژی مدیریت تغییر در OpenAI؛ Sam Altman Dropped اولین بار در وب سایت Tekrato: Living with Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.