استودیو دیزنی در حال ساخت اندلرن Frozen 4 است

استودیو دیزنی در حال ساخت اندلرن Frozen 4 است

دیزنی به آرندل بازگشت. باب ایگر، مدیرعامل دیزنی فاش کرد که علاوه بر انیمیشن Frozen 3، استودیو دیزنی در حال کار بر روی چهارمین فیلم Frozen نیز هست. مدیرعامل دیزنی روز پنجشنبه در برنامه “صبح بخیر آمریکا” گفت: “یخ زده 3” در حال ساخت است و “یخ زده 4” نیز ممکن است در دست ساخت باشد! اما در مورد این دو انیمه فعلا حرف زیادی برای گفتن ندارم. جن لی، کارگردان فیلم های «یخ زده 1» و «یخ زده 2» در حال حاضر به همراه تیمش به شدت مشغول ساخت این دو انیمیشن است.

پس از مدتی سکوت، اندرسون لوپز در شبکه های اجتماعی تایید کرد که کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز، ترانه سرایان “Frozen” آهنگ های جدیدی را برای فیلم های جدید Frozen 3 و Frozen 4 خواهند نوشت.

ایگر این خبر را در دیزنی لند هنگ کنگ، جایی که مراسم افتتاحیه فیلم «یخ زده» در حال حاضر برگزار می شود، اعلام کرد. این مکان جذاب به مهمانان اجازه می دهد نه تنها با شخصیت های جذاب اولاف، آنا و السا ملاقات کنند، بلکه در رستوران ها غذا بخورند و در خیابان هایی قدم بزنند که دنیای رویایی آرندل را تداعی می کند و آنها را در دنیای واقعی فروزن غوطه ور می کند.

“Frozen” و دنباله آن “Frozen II” در سال 2019 به موفقیت های بزرگ و غافلگیرکننده ای برای دیزنی تبدیل شدند. اگرچه فروش نسخه اول بی سابقه بود و 1.33 میلیارد دلار بود. این دنباله با فروش 1.45 میلیارد دلاری همچنان پردرآمدترین انیمیشن دیزنی در تمام دوران است. . ماجراهای زیبا خواهران واقعی آنا و السا (با صداپیشگی کریستن بل و ایدینا منزل) آهنگ های موفق “Let It Go” و “Do You Want to Build a Snowman” را ساختند. رسوایی ایجاد کرد

منبع: تنوع

بیشتر بخوانید: فیلم The Legend of Zelda در دست ساخت است

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.