اسلحه پرسپولیس “شجاعت” برای پیروزی.

4332 Page 8 Image 0006

آقا یحیی می خواهد نصر دل شیر را بزند

هدف امروز: پرسپولیس امروز باید در یک بازی مرگ یا زندگی به مصاف النصری برود تا احتمال صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه دارد که یکی از آماده ترین تیم های آسیاست و در بازی قبلی خود تنها یک تساوی داشته است. 21 بازی و او در هر بازی پیروز شده است. او با درخشش رونالدو و دوستانش پیروز شد. بروزویچ، سادیو مانه و رونالدو و بسیاری از ستاره های فوتبال جهان و عربستان در این تیم تنها یک پیام برای یحیی گل محمدی دارند که در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها 3 تساوی و 1 باخت داشته است و شرایط این تیم. برای ارتقاء عبور از سعودی ها و امتیاز گرفتن یک امتیاز است، اما آقای یحیی که از مرز عصبانیت و لطافت گذشته است، باید خوب بداند که بستن خط دفاع (بدون پورعلی گنجی) و اتکای بیش از حد به بیرانوند در دروازه است. نتیجه، به جز شکست سخت و از دست دادن فرصت صعود. بنابراین در این دیدار پرسپولیس 11 شیردل برای حضور در ورزشگاه پارک اول یا همان ملک مسعود می خواهد. اما سوال اینجاست که آیا خط حمله ضعیف پرسپولیس می تواند دروازه النصری را باز کند؟ تیمی که نقطه قوتش در دروازه و خط هافبک است اما با مصدومیت پورعلی گنجی و حضور شهاب زاهدی در خط حمله نمی تواند خیلی امیدوارکننده باشد.

اما از سوی دیگر درخشش کریستیانو رونالدو در نصر عربستان بیش از پیش مورد توجه رسانه های ایرانی قرار گرفته است. حالا بسیاری از هواداران پرسپولیس امیدوارند مصدومیت رونالدو جدی باشد و او نتواند در بازی امروز حاضر شود. اما دیروز نشریه عربستانی «الریاضیه» درباره آخرین مصدومیت کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی النصر برای دیدار مقابل پرسپولیس نوشت: رونالدو و اکتاویو مصدوم نیستند اما کاسترو سرمربی تیم آنها را ساخته است. استراحت در تمرین.” رونالدو با پیراهن النصر این هفته در لیگ عربستان هم عملکرد درخشانی داشت و برای 219 امین بار در دوران فوتبالش دبل کرد! رونالدو جمعه شب دو گل برای تیمش به ثمر رساند که یکی از آنها شانس تبدیل شدن به بهترین گل سال لیگ عربستان را دارد. تراشه ای دیدنی از فاصله بیش از 40 متری! به این چند پاراگراف محدود نمی شود. یکی از فوق ستاره های دنیای فوتبال تا هفته چهاردهم لیگ حرفه ای عربستان با 15 گل برترین گلزن این کشور است و نامش بالاتر از ستارگانی چون میتروویچ، بنزما، تالیسکا و دمبله است. نزدیک ترین تعقیب کننده آقای گل عربستان 5 گل کمتر از نصر فوق ستاره زد! از سوی دیگر، رونالدو از 8 بازی باقی مانده در پایان سال تنها به دو گل نیاز دارد تا به رقم خیره کننده 50 گل در سال 2023 برسد. او تاکنون در 52 بازی 48 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است که ثابت می کند کریس در این بازی موفق بوده است. تاثیر مثبت یک گل در هر بازی را ثبت کرد. وقتی به عملکرد کریستیانو در لیگ عربستان در ماه نوامبر نگاه می کنیم، بهتر است درک کنیم که او هر ماه بهتر کار می کند. او در ماه گذشته در سه بازی چهار گل و یک پاس گل به ثمر رساند و با این تفاسیر باید گفت که «زمان» برای همه روی کره زمین به جز رونالدو می گذرد.

مقاله ارزش اسلحه های پرسپولیس برای پیروزی اولین بار در روزنامه آرمان موج منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.