اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شد. چیپست میان رده – بازیگرها

اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شد.  چیپست میان رده – بازیگرها

اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شد. چیپست میان رده اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

نسل سوم چیپست کوالکام اسنپدراگون 7 پلاس رونمایی شد این پردازنده که قدرتمندترین تراشه سری 7 است، با تمرکز بر هوش مصنوعی و پشتیبانی از وای فای 7 روانه بازار خواهد شد. کوالکام قدرتمندترین تراشه نسل هفتم همچنین اعلام کرد که از چندین مدل زبان بزرگ (LLM) و مدل های نمای بزرگ (LVM) پشتیبانی می کند. این چیپست همچنین قابلیت ترجمه و نوشتن به چندین زبان با استفاده از هوش مصنوعی را دارد.

بیشتر بخوانید: چیپست Dimensity 9400 احتمالاً سودآورترین تراشه مدیاتک خواهد بود

مشخصات نسل سوم اسنپدراگون 7 پلاس

کوالکام می گوید نسل سوم چیپست اسنپدراگون 7+ با افزایش 15 درصدی عملکرد پردازنده Kyro و افزایش 45 درصدی پردازنده گرافیکی Adreno ارائه می شود. علاوه بر این، به 1 هسته اصلی تا 2.8 گیگاهرتز، چهار هسته عملکرد تا 2.6 گیگاهرتز و سه هسته کارآمد تا 1.9 گیگاهرتز مجهز شده است.

علاوه بر این، نسل هفتم اسنپدراگون با پشتیبانی از ترجمه و نوشتن چند زبانه با استفاده از هوش مصنوعی، ارائه تصاویر با کیفیت بالا و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K HDR، گامی مهم در مسیر فناوری های جدید در بازار گوشی های میان رده است. .

مشخصات نسل سوم اسنپدراگون 7 پلاس

این چیپست که در واقع ادامه نسل قبلی خود است، بهترین قدرت و عملکرد را برای گوشی های میان رده با 24 گیگابایت رم LP-DDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 ارائه می دهد.

به لطف فناوری های به کار رفته در این تراشه، این چیپست می تواند دوربین سه گانه تا 36 مگاپیکسل، دوربین دوگانه 64 مگاپیکسل + 36 مگاپیکسل، تک دوربین 108 مگاپیکسلی و عکس های تا 200 مگاپیکسل را پشتیبانی کند. همچنین دارای تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی، عکاسی Google Ultra HDR، فیلمبرداری 4K HDR و موارد دیگر است.

تراشه جدید کوالکام دارای یک شتاب دهنده پردازش پس از بازی است که به تولید جلوه های بصری مانند روشنایی، عمق و حرکت کمک می کند. همچنین دارای موتور تغییر فریم Adreno 2.0 است که کیفیت محتوا را با نرخ فریم دو برابر بهبود می بخشد، اما نیازی به برق ندارد.

مجهز به اسنپدراگون با عملکردهای HDR10، HDR10+، HDR vivid و Dolby Vision تجربه فوق العاده ای را به کاربران ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • تراشه هوش مصنوعی سامسونگ با نام Mach-1 در سال 2025 ارائه می شود
  • سامسونگ 6 میلیارد دلار کمک برای تولید تراشه در ایالات متحده دریافت می کند

منبع: 91móviles

اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شد. چیپست میان رده اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.