اسنپدراگون ۸ نسل چهارم برای اولین بار در Geekbench ظاهر شد. عملکرد بهبود یافته در تست های چند هسته ای – Tecrato

اسنپدراگون ۸ نسل چهارم برای اولین بار در Geekbench ظاهر شد.  عملکرد بهبود یافته در تست های چند هسته ای – Tecrato

محتوای نسل چهارم اسنپدراگون 8 برای اولین بار در Geekbench ظاهر شد. عملکرد بهبود یافته در تست‌های چند هسته‌ای برای اولین بار در TechRadar: Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8 برای اولین بار در پلتفرم Geekbench ظاهر شد. اگرچه این لیست احتمالاً مربوط به نسخه تولیدی نهایی تراشه نیست و “مدل سازنده” نامیده می شود، اما امتیازات به دست آمده نشان می دهد که این پردازنده در تست های تک هسته ای و چند هسته ای عملکرد قابل قبولی خواهد داشت.

در تست بنچمارک، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 در تست تک هسته ای 2884 امتیاز کسب کرد که نزدیک به امتیاز 2915 پردازنده A17 پرو اپل است. اما چیزی که بیش از همه جلب توجه می کند عملکرد چند هسته ای آن است.

این تراشه در تست چند هسته ای امتیاز 8840 را به دست آورد که به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین امتیاز 7300 پردازنده A17 Pro است. (متوسط ​​امتیازات تک هسته ای و چند هسته ای A17 Pro از سایت NoteBookCheck گرفته شده است.)


بیشتر بخوانید:

  • هواوی از مدیاتک به دلیل نقض پتنت شکایت کرد
  • نتایج بنچمارک نشان می دهد که تراشه جدید مدیاتک بهتر از اسنپدراگون 8s Gen 3 عمل می کند.

عملکرد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در Geekbench

همانطور که می دانیم، کوالکام از معماری جدیدی در اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کرده است. این تراشه به جای استفاده از هسته های معمولی Arm، از طراحی CPU سفارشی Oryon استفاده می کند که شبیه به طراحی استفاده شده در سری رایانه های شخصی اسنپدراگون X است.

انتظار می رود این تغییر در طراحی هسته افزایش قابل توجهی در عملکرد ایجاد کند و نتایج اولیه بنچمارک Geekbench نیز نشان دهنده این بهبود است.

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4

علاوه بر این، این بنچمارک جزئیات دیگری از معماری هسته تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8 را نشان می دهد. این تراشه دارای ساختار هشت هسته ای با شش هسته اصلی و دو هسته با کارایی بالا است. هسته های اصلی با فرکانس 2.78 گیگاهرتز و هسته های با عملکرد بالا در فرکانس 4.09 گیگاهرتز کار می کنند.

در حالی که اسنپدراگون 8 نسل 4 بهترین تراشه اندروید در سال 2025 خواهد بود، این پیشرفت ها هزینه ای را به همراه خواهند داشت. به گفته تحلیلگر Ming-Chi Ku، Snapdragon 8 Gen 4 25 تا 30 درصد گرانتر از پرچمدار فعلی، Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود 2025.

بیشتر بخوانید:

  • پوکو ام 6 پلاس با اسنپدراگون 4 نسل 2 AE عرضه می شود
  • تراشه نسل سوم اسنپدراگون 7s کوالکام برای اولین بار در بنچمارک Geekbench ظاهر شد

منبع: گجت ها

محتوای نسل چهارم اسنپدراگون 8 برای اولین بار در Geekbench ظاهر شد. عملکرد بهبود یافته در تست‌های چند هسته‌ای برای اولین بار در TechRadar: Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.