اسکرین شات اتصال ماهواره گلکسی اس ۲۴ منتشر شد – تک رادار

اسکرین شات اتصال ماهواره گلکسی اس ۲۴ منتشر شد – تک رادار

مقاله اسکرین شات اتصال ماهواره گلکسی اس 24 منتشر شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اتصال ماهواره ای گلکسی اس 24 جدیدترین ویژگی این گوشی هوشمند است. به تازگی اسکرین شات محصول جدید سامسونگ منتشر شده است که عملکرد جدید آن را نشان می دهد. ویژگی ای که انتظار می رود در برخی دیگر از محصولات این غول فناوری آسیا نیز دیده شود.

پس از ارائه و اعلام. مشخصات گلکسی اس 24 که در ماه های اخیر منتشر شد، متوجه قابلیت ارسال پیامک از طریق اتصال ماهواره ای این گوشی هوشمند شدیم، ویژگی مشابهی که در آیفون نیز قابل مشاهده است. در تصویر منتشر شده که احتمالا از یکی از سری های اس 24 گرفته شده است، به خوبی می توانید ببینید که ظرفیت ارتباط ماهواره ای گلکسی اس 24 در چه حد است. این اسکرین شات نشان می دهد که می توانید در تنظیمات این گوشی پیامک های اضطراری را از طریق ماهواره ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: نگاه کنید: عکس های جدیدی از گلکسی اس 24 اولترا در کنار اس 23 اولترا منتشر شده است

در توضیحات این عملکرد مشخص شده است که اگر خارج از محدوده پوشش شبکه های مخابراتی هستید یا گوشی شما به هیچ شبکه ای متصل نیست و به صورت اضطراری نیاز به تماس با اورژانس دارید، دستگاه برای ارسال به ماهواره متصل می شود. اس ام اس شما

اتصال ماهواره گلکسی اس 24
اتصال ماهواره گلکسی اس 24

شاید عملکرد این ویژگی بسیار شبیه به آنچه قبلا در آیفون ها دیده بودیم باشد. یعنی کاربر می تواند یک پیامک با موقعیت جغرافیایی خود به اورژانس ارسال کند و درخواست کمک کند. این ویژگی به ویژه در شرایطی که کاربر در مناطق دور افتاده گیر کرده و قادر به برقراری ارتباط با دیگران نیست مفید خواهد بود.

در مارس سال گذشته، سامسونگ فناوری ارتباط ماهواره ای دو طرفه 5G NTN را برای گوشی های هوشمند خود معرفی کرد. این فناوری که از استانداردهای 3GPP پشتیبانی می کند، احتمالا در سری گوشی های گلکسی اس 24 نیز دیده می شود. ظاهراً ویژگی اتصال ماهواره‌ای احتمالاً در نسخه‌های اگزینوس و اسنپدراگون سری گلکسی اس 24 ارائه خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ با کدام کشورها برای فعال کردن این ویژگی همکاری خواهد کرد.

پیش از این، اپل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده بود. مانند هواوی دوست 60 پرو. این ویژگی تاکنون به وضوح عملکرد مثبت خود را در نجات جان انسان ها در مواقع بحران نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ دیسپلی اولین صفحه نمایش تاشو را برای آیفون می سازد
  • گلکسی اس 25 احتمالا به نسل چهارم پردازنده اسنپدراگون 8 مجهز خواهد شد
  • نگاه کنید: عکس های جدیدی از گلکسی اس 24 اولترا در کنار اس 23 اولترا منتشر شده است
  • مقایسه آیفون 15 با گلکسی اس 23; بررسی ارزش خرید دو گوشی جذاب در سال 2023
  • ابعاد صفحه نمایش نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ تغییر می کند
  • پاک کردن کش سامسونگ؛ آموزش تصویری پاک کردن کش گوشی سامسونگ

نظر شما در مورد اتصال ماهواره ای گلکسی اس 24 چیست؟ آیا فکر می کنید می تواند به خوبی رقبای خود عمل کند؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله اسکرین شات اتصال ماهواره گلکسی اس 24 منتشر شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.