اشاره آرنولد به جانشین ایرانی

4408 Page 8 Image 0005

گرگ ایران دوباره قهرمان شد

هدف امروز: “هادی چوپان” قهرمان پرورش اندام جهان در فینال آرنولد کلاسیک با برتری از حریفان خود قهرمان آرنولد کلاسیک شد و نشان و جوایز خود از جمله جایزه قهرمانی 300 دلاری را از آرنولد شورارتزنگر دریافت کرد. پس از دور مقدماتی اوهایو اوپن آرنولد کلاسیک، که اولین حضور هادی چوپان، برنده Sandow 2022 را به نمایش گذاشت، فینال رویداد صبح یکشنبه با رقابت تماشایی دیگری همراه بود. هادی چوپان که 24 ساعت قبل بدن آماده خود را با تمجید از متخصصان بزرگ بدنسازی جهان روی صحنه آورده بود و حتی آرنولد را به وجد آورده بود، با همان آمادگی بالا به رقابت های فینال ادامه داد. جالب اینجاست که آرنولد در حین تک نوازی چوپان روی صحنه همچنان منتظر او بود و به سبک خودش با گوشی خود سلفی گرفت و به گفته خودش از این «هیولا باورنکردنی» فیلم گرفت.

اگرچه سامسون داودا، شیر نیجریه ای سعی کرد حتی با آمادگی بالاتر از شب مقدماتی روی صحنه حاضر شود، اما باز هم انتظاری جز قهرمانی هادی شپرد وجود نداشت. و حوالی ساعت 6 صبح به وقت تهران زمان اعلام نتایج فرا رسید و مجری معروف مستر المپیا با حضور آرنولد شوارتزنگر نام هادی چوپان را به عنوان قهرمان رده اوپن آرنولد کلاسیک اوهایو اعلام کرد. چند ماه پس از نایب قهرمانی گرگ پارسی در مستر المپیا 2023، که برای او کمی ناامید کننده و غم انگیز بود زیرا او دوباره قهرمانی خود را در خاک آمریکا جشن گرفت. قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک آمریکایی برای اولین بار در تاریخ به عنوان یک بدنساز ایرانی رقم خورد و گرگ ایرانی جایزه خود را از آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد که شاید آرزوی کودکی این بدنساز شیرازی بود. پس از هادی چوپان که عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک اوپن آمریکا را کسب کرد، سامسون داوودا دوم شد. البته این بدنساز نیجریه ای جایزه بهترین بدنساز مسابقات را به خانه برد و 10 هزار دلار به جیب زد. رافائل براندو نیز در این رویداد به مقام سوم دست یافت. هادی چوپان پس از 400 هزار دلاری که پس از قهرمانی در مستر المپیاد 2022 دریافت کرد، اکنون بالاترین جایزه دوران حرفه ای خود را دریافت کرد و جایزه 300 هزار دلاری را از آن خود کرد. او پس از دریافت نشان و مجسمه قهرمان آرنولد به او گفت که در کودکی فیلم هایش را تقدیم می کرد و می خواست یک روز با او عکس بگیرد و حالا نشان قهرمان آرنولد را دریافت خواهد کرد. . آرنولد نیز به شدت از هادی تجلیل کرد. مراسم کامل فینال و جایزه هادی چوپان و صحبت های احساسی او برای اولین بار خطاب به آرنولد را در تابناک مشاهده می کنید: «هادی چوپان» با اجرای منحصر به فرد برای اولین بار در رشته اوپن آرنولد کلاسیک آمریکا قهرمان شد.

پست اشاره آرنولد به جانشین ایرانی اولین بار در روزنامه آرمان مزور پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.