اشاره عاشقانه آقای بازیگر به همسرش در اکران فیلم “باربی”!

اشاره عاشقانه آقای بازیگر به همسرش در اکران فیلم “باربی”!

رایان گاسلینگ بازیگر 42 ساله مشهور در مراسم اولین اکران فیلم پرطرفدار «باربی» گردنبندی با فیلم «E» را به یاد همسرش ایوا مندز بسته است.

بازیگرها– رایان گاسلینگ بازیگر مشهور و موفق در اکران فیلم «باربی» گردنبندی به سبک لگو باربی به یاد همسرش به گردن داشت!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، رایان گاسلینگ بازیگر 42 ساله به روشی متفاوت و عاشقانه به همسرش اشاره کرده است. این مراسم روز یکشنبه در لس آنجلس برگزار شد.

رایان گاسلینگ که بدون همسرش در این مراسم شرکت کرده بود با پوشیدن گردنبندی با حرف اول اسم ایوا مندز اشاره‌ای عاشقانه به همسرش کرد.

گاسلینگ که کت و شلواری صورتی از برند مشهور و لوکس گوچی به تن داشت با گردنبند خاص خود به ستاره مراسم و تیتر خبرها تبدیل شد!

مارگوت رابی، دوا لیپا، عیسی رائه، آمریکا فررا و کارگردان این فیلم جدید گرتا گرویگ از جمله دیگر ستارگانی بر روی فرش صورتی بودند.

اکثر ستارگان حاضر در این مراسم لباس‌هایی صورتی و الهام گرفته شده از باربی به تن داشتند.

ازدواج مخفی و رابطه خصوصی رایان گاسلینگ و همسر بازیگرش!

با این حال تمام توجه طرفداران به شخصیت مرد اصلی این فیلم بود. طرفداران گاسلینگ را بحاطر روش خلاقانه‌‌ای که برای ستایش همسرش انتخاب کرده بود، تحسین کردند.

مارک اوری، استایلیست مشهور، ظاهر رایان گاسلینگ را انتخاب کرده بود.

او تصویری از ظاهر آقای بازیگر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از پرینت سه بعدی برای کمک به او برای ساختن گردنبند مشهور به سبک لوگو باربی تشکر کرد.

رایان گاسلینگ و اوا مندز

طرفداران عشق و علاقه میان رایان گاسلینگ و همسر بازیگرش ایوا مندز را تحسین کردند.

رایان همچنین در مصاحبه خود در این مراسم همسر خود و دخترانشان، اسمرالدا 8 ساله و آمادا 7 ساله را برای حمایتشان تحسین کرد.

مندز و گاسلینگ رابطه خود را بسیار خصوصی نگه می‌دارند.

این زوج به ندرت با هم بر روی فرش قرمز و مراسم‌های عمومی ظاهر می‌شوند.

با این ایوا مندز بازیگر 49 ساله هفته گذشته در یک پست اینستاگرامی مهارت‌های بازیگری شوهرش را ستایش کرد.

نوشته اشاره عاشقانه آقای بازیگر به همسرش در اکران فیلم “باربی”! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.