اطلاعات جدیدی از سری Vivo X Fold 3 فاش شد. طراحی سبک وزن، صفحه نمایش بهبود یافته – Tecrato

اطلاعات جدیدی از سری Vivo X Fold 3 فاش شد.  طراحی سبک وزن، صفحه نمایش بهبود یافته – Tecrato

اطلاعات جدیدی از سری Vivo X Fold 3 فاش شد. طراحی زیبا، نمایشگر بهبود یافته اولین بار در Tecrato – Living With Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اطلاعات مشخصات جدید Vivo Xfold 3 Series آشکار شده است. در زیر به بررسی ویژگی های خاص این سری تاشو می پردازیم که به زودی معرفی خواهد شد.

شایعات در مورد سری گوشی های تاشو Vivo X Fold 3 ادامه دارد.این دستگاه ها اخیرا توسط MIIT چین تایید شده اند. حال یک افشاگر معروف به نام Digital Chat Station جزئیات بیشتری از مشخصات احتمالی این سری از گوشی های ویوو به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: Vivo V30 Pro پیش از عرضه رسمی گواهینامه NBTC تایلند را دریافت کرد

اطلاعات جدیدی از مشخصات سری Vivo X Fold 3 فاش شده است

 

به گفته این افشاگر، سری Vivo X Fold 3 با نمایشگری با وضوح بهبود یافته عرضه خواهد شد. با این حال، آنها قطعنامه دقیق را فاش نکرده اند. Xfold 2 در حال حاضر دارای یک صفحه نمایش داخلی با وضوح چشمگیر 2K است، بنابراین جالب است که ببینیم این وضوح چقدر بهبود خواهد یافت.

علاوه بر این، اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این سری دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت که نشت قبلی را تایید می کند. شایعات حاکی از آن است که تنظیمات دوربین پشتی Vivo X Fold 3 احتمالاً دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H با OIS است.

این سری همچنین دارای یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال، دوربین تله فوتو پریسکوپ ممکن است در مدل استاندارد موجود نباشد.

علاوه بر این، افشاکننده اشاره کرد که Vivo می‌تواند روی کاهش وزن این دستگاه‌های تاشو تمرکز کند. علاوه بر این، انتظار می رود این دستگاه ها دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی باشند.

طبق گزارش های قبلی، Vivo X Fold 3 Pro این یک محصول ممتاز خواهد بود که مجهز به چیپست نسل سوم اسنپدراگون 8 است. گفته می شود این گوشی دارای باتری 5700 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی می کند.

از سوی دیگر، Vivo

در مورد راه اندازی، شایعه شده است که Vivo رویداد بزرگی را در ماه مارس در چین برگزار می کند. این برند می تواند گوشی تاشو خود را در این رویداد ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

  • گوشی ارزان قیمت اپل با نام iPhone SE 4 در سال 2025 عرضه خواهد شد
  • سری جدید Vivo X Fold3 و X Fold3 Pro در سه ماه اول سال روانه بازار خواهند شد
  • مشخصات Fiuji Galaxy A35 در پایگاه داده کنسول Google Play ظاهر شد
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون شات [بهمن 1402]

نظر شما در مورد سری Vivo X Fold 3 چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

اطلاعات جدیدی از سری Vivo X Fold 3 فاش شد. طراحی زیبا، نمایشگر بهبود یافته اولین بار در Tecrato – Living With Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/